Foxtrot Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg lurer på om det finnes et program som kan spille .wma, .mp3 og .wave filer i Mandrake 10. Jeg har kikket på progs som følger med i OS'et men jeg finner ikke noe. Endret 7. juni 2004 av Foxtrot
Foxtrot Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Takk for den, men hva skal jeg kunne bruke når jeg skal se en mpeg-film eller program som sendes på nrk.no som reprise av autofil?
obotron Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Takk for den, men hva skal jeg kunne bruke når jeg skal se en mpeg-film eller program som sendes på nrk.no som reprise av autofil? Regner med at du mener webtv.. Bruk mplayer og mplayerplug-in for mozilla, fungerer Ok.
Foxtrot Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Takk for den, men hva skal jeg kunne bruke når jeg skal se en mpeg-film eller program som sendes på nrk.no som reprise av autofil? Regner med at du mener webtv.. Bruk mplayer og mplayerplug-in for mozilla, fungerer Ok. hva om jeg ikke bruker Mozilla men Opera, hva gjør jeg da?
Silvester Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 du trenger win32codecs, som skaffes på mplayerhq.hu. først da kan mplayer spille alt mulig. de kan ikke inkludere win32codecs som default pga lisensen.
tivolieselet Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 http://urpmi.org/easyurpmi/index.php legg til main, contrib, og plf. på plf ligger at som ikke er "lovlig" etterpå kan du endten instalere det ved å bruke det kontrol center saken, eller urpmi mplayer, så skal det være fikset
obotron Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 opera sluker da mozilla plugins rå? Stort sett! Mulig det er FC2 som bøgger hos meg...
kyrsjo Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 kom på #alinux.no@efnet har en liten diskusjon om mplayer/codecs monolog da... vil ha noen å prate med !
Foxtrot Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Jeg har problemer med XMMS spilleren som er inkludert i Mandrake 10. Når jeg klikker på en mp3 fil, åpner XMMS. Problemet er at spilleren låser seg og vil ikke spille eller la seg lukke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå