Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

8000W for 10.000PPD.

Kanskje litt overkill.

Finn.no vi får prøve på 10K

.............

14K ppd på 480 samme som 460

480 er bare rævva da.

Endret av War
Skrevet

Min hensikt var alltid å inkludere lagdeltakere i førstetråden, noe jeg nevnte ved flere annledninger, og hvis noen følte det annerledes kan jeg bare beklage det. Som jeg også nevnte nylig var ikke førstetråden mitt arbeid, men akumulering av vårt arbeid

Det var intet negativt fra min side, kun en takk for å ha tatt godt vare på laget. Nå har jeg heller ingen problemer med at andre sitter på mer viten enn det jeg gjør angående f@h (eller annet). Jeg legger ikke mer innsats i det, enn at klientene kjører, som stort sett har vært begrenset til å oppgradere klienten når det har vært påkrevd. Problem som oppstår fra tid til annen, er enten relatert til overklokking, strømbrudd eller serverfeil på Stanford. Igår ble 930'n satt opp til 4GHz, 860'n til 3.8GHz og GTX 460'ene til 841MHz. Førstnevnte har alt tatt 3-4 restarter, men ser ut til å klare sin første WU uten avbrudd rundt kl. 11 ikveld. De andre har klart seg bra så langt.

Kjetil, hva spiser GTX 600'ene dine som gir 13542 ppd? Mine ligger "bare" på 10558 og tygger 10632 hele tiden.

Skrevet

Det går litt fort i svingene noen ganger. Da var det lagt inn som extra parametre.

Klienten restarter av seg selv, kjekt med litt automatikk noen ganger.

[21:07:05] + Restarting core (settings changed)

Skrevet

14070 og 14271 ppd lar seg høre, når bigadv'ene samtidig kjører på 30.6k og 34.8k, blir det omtrent 93k på 4 klienter (om alle overlever).

Skrevet

Da han for en side eller to siden skrev at han fikk over 13k på gtx 460, trodde jeg det var tull, men det stemte. Et gtx 480 vil nok dra inn en del mer, du er vel nærmere 20k vil jeg tro. Du har jo muligheten til å sjekke.

Skrevet

Jepp, ble bare litt skremt av War sin rapport om konstant 14K på 480 et par poster opp. Skal kjøre en kritisk førstebackup etter noen nye SSDer i natt så setter jeg i gang litt 480 folding.

Skrevet

Jeg fikk også konstant 10+k før. En annen bieffekt som sikkert du vil nyte godt av med gtx 480, er at disse -advmethods WU'ene kjører nesten 10 gradere lavere. Hadde opptil 75C før, nå ligger maks på 66C.

Skrevet (endret)

Hmm mitt GTX480 har en idletemp på 73C for GPU kjernen i Afterburner og det med Fanspeed på 48%. Virker merkelig :/. Alt er stock og gpu og shader har tom. klokket litt ned i 2dmodus. PCB viser 58C.

Hva er deres PCB temp?

Endret av Theo343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...