Gå til innhold

Hvem skal ha 7610?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samanlikna med Nokia 7610, så har ikkje Sony Ericsson K700 mykje å stille opp med, nei!

 

Nokia 7610 - The best! :w00t:

hehe, det stemmer! K700 <<<<<<<<<<<<< 7610 :D:D

 

7610 Teh Best :)

 

 

Edit: oi dobbel post :(

Endret av Naxos
Lenke til kommentar
Har akkurat fått en glad melding: Mobilen min har kommet og jeg får den i ettermiddag! :D:thumbup::w00t::dribble:

Legg inn en tilbakemelding etter at du har testet den sånn at vi kan få høre din mening om telefonen.

 

Venter testen seinere i dag gjerne med en oppfølging til helgen etter alt er prøvd..

 

:yes:

Lenke til kommentar
Har akkurat fått en glad melding: Mobilen min har kommet og jeg får den i ettermiddag! :D  :thumbup:  :w00t:  :dribble:

Legg inn en tilbakemelding etter at du har testet den sånn at vi kan få høre din mening om telefonen.

 

Venter testen seinere i dag gjerne med en oppfølging til helgen etter alt er prøvd..

 

:yes:

Da blir det nok ikke før seint i kveld, for jeg har en eksamen jeg må prioritere.. :(

Lenke til kommentar

Har nettopp (5 min siden) vært oppe i Kommunikasjon eksamen, praktisk/muntlig, VK1 Elektronikk :p Sitter og venter på karakteren :)

 

Men ellers, jeg tror nok jeg må vente på lønningen min den 7 juli :p Men den dagen jeg har lønn i lommen, er mobilen uten tvil i den andre lommen :D

Lenke til kommentar
Har akkurat fått en glad melding: Mobilen min har kommet og jeg får den i ettermiddag! :D  :thumbup:  :w00t:  :dribble:

Legg inn en tilbakemelding etter at du har testet den sånn at vi kan få høre din mening om telefonen.

 

Venter testen seinere i dag gjerne med en oppfølging til helgen etter alt er prøvd..

 

:yes:

Da blir det nok ikke før seint i kveld, for jeg har en eksamen jeg må prioritere.. :(

Helt i orden gleder meg til en tilbakemelding på

*Kamera

*MP3 spiller

*osv

Lenke til kommentar

Jeg kan hente telefonen idag!men får ikke lønna før fredag så må vente til da:( koster meg 4998,- uten abbonemang/operatørlås!

Gleder meg som en unge!!:)

 

Er bare så forelska i symbian mobiltelefoner, jeg går ALDRI tilbake igjen

 

Har hatt n7650 og har nå n6600

Endret av Praeferox
Lenke til kommentar
Jeg kan hente telefonen idag!men får ikke lønna før fredag så må vente til da:( koster meg 4998,- uten abbonemang/operatørlås!

Gleder meg som en unge!!:)

 

Er bare så forelska i symbian mobiltelefoner, jeg går ALDRI tilbake igjen

 

Har hatt 7650 og har nå 6600

forklar meg, HVA ER SYMBIaN ? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...