panbanan Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) Vet ikke helt hva som er installert på denne pcen, men det er kommet en ny toolbar og internettstartside er www.lop.com "search the web!". Åssen får jeg bort denne toobaren? Jeg hadde msn toolbar med popupstopper innebygd, og den nye toolbaren stjeler plassen hans Endret 6. juni 2004 av panbanan
Furyfax Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 lol... det samme har skjedd med meg idag, har ingen anelse på hvordan den kom der. Har søkt etter navnet på pcen fant en fil som jeg slette men det hjalp ikke.
Magnus_Helmik Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hadde samme problem i IE. Jeg fikk den vekk med programmet Ad-Aware 6.0. (download.com) Men jeg har byttet nettleser til Opera 7.50! Finnes neppe bedre! Den har innebygd popupstopper som virker.
kjellsor Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Google toolbar er den beste verktøylinja, med en meget bra popupblocker. http://toolbar.google.com/
k-orm Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Last ned: AdAware, og Spybot Search & Destroy. Innstaller, oppdater, og kjør
*tgg* Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 har slitt med det samme, søker etter navnet til den toolbaren på google og finner stort sett hvilke registeroppføringer som må slettes/endres, og hvilke .dll'er og andre filer som slettes. slike ting må altså fjernes manuelt så langt jeg veit. Er no skikkelig dritt, dumt/rart/synd at ikke spybot/norton/adaware tar det bort. beste løsning er nok en annen browser. @rnf..
tigerdip Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Ad-aware eller spybot s&d bør kunne fikse problemet. Kan også lastes ned fra www.snapfiles.com Hvis du installerer spywareblaster slipper du å få den tilbake senere. Ellers funker det jo også bra å bytte browser til Mozilla eller opera.
Mr_Snuffles Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Flere som diskuterer samme problem i denne tråden: Link Mer info og instruksjoner om hvordan du kan fjerne toolbaren manuelt her: Link
Traxco Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 kan hende du må høyreklikke på vertøylinja for og fjerne den.. se også om det er noe som er innstalert,da er det jo bare og avinnstalere. men vanskelig og fjerne slike,noe ganger er det bare format som fungere..
Blib Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes
morten2101 Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 hmm...begynner å bli dritt lei av IE nå...alt for mye prob. og tull, men hvis jeg går over til for eks. opera, kan jeg da beholde "favoritter" på en enkel og grei måte uten å måtte skrive inn hver eneste internettadresse på ny?
Blib Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Ja. I Opera ha du en mulighet som heter "Import Explorer favorites" som henter frem alle bookmarkene. Har ikke testet selv, men detn er iallefall der
LasseB Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) Vet ikke helt hva som er installert på denne pcen, men det er kommet en ny toolbar og internettstartside er www.lop.com "search the web!". Åssen får jeg bort denne toobaren? Jeg hadde msn toolbar med popupstopper innebygd, og den nye toolbaren stjeler plassen hans gå inn på denne linken : uninstall så laster du ned en uninstaller som tar vekk problemet Hadde samme problemet selv.. Endret 22. juni 2004 av LasseB
wil Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) hehe. dette problemet kommer ganske enkelt av at dere kanskje er på noen sider som er litt tvilsomme når det gjelder Norske lover. har selv nesten aldri hatt sånne sider. bare på laptoppen har jeg hatt et par sånne, og de andre i huset har hatt det. det er jo ganske enkelt å få fjerna det ved å bruke et eller annet spyware program. tror det også kan hjelpe hvis man har en spyware filter liggende. jeg vet at PC-Cillin Internet Security 2004 har spyware filter som er ganske bra. eller har man jo Opera (nettleseren veit dere) som har en popup stopper som er veldig fin. det er denne jeg bruker. Norton Internet Security har også noe popup stopper styr, men denne har jeg ikke prøvd noe særlig. siden at jeg har Opera. når du først har fått sånne ting er vel det eneste som funker å bruke Spybot eller Ad-aware eller liggnende programmer. Endret 23. juni 2004 av wil
tigerdip Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Eller som jeg prøver å fortelle folk om og om igjen; Bruk Spywareblaster.
ttt Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Eller som jeg prøver å fortelle folk om og om igjen; Bruk Spywareblaster. er enig i det, det er ikkje mange som veit om dette programmet, men det som er viktig å huske på er at det ikkje fjerner spyware, det bare hindrer spyware i å instalere seg på maskina.
Silent Copper Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 vel..den nye msn har en toolbar,,kanskje det er den ..hehe..
froebe Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Eller som jeg prøver å fortelle folk om og om igjen; Bruk Spywareblaster. Helt enig. Jeg har brukt Spywareblaster i lang tid, og er særdeles godt fornøyd med dette programmet.
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 (endret) Og som flere andre sier, kan jeg si. Gå over til opera! Du vil ikke angre, og du vil aldri tilbake til IE. Endret 27. juni 2004 av Zephyros
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå