Gå til innhold

Hvor mange skal\har best. K700 her?


Anbefalte innlegg

Skjermen til S65 er på 132X176 pixler. Hvis skjermen er større enn T610/630/K700 sin så blir skjermen uskarp. K700 har 176x220 pixler dvs. mindre pixler som gir skarpere og bedre leselig skjerm. S65 er større og tyngre mangler radio og har kronglet meny-system og dårligere batteritid. Når det gjelder pris så må du jo også regne med extrakostnaden for et større minnekort enn de 32MB som følger med. For de som vil se film og høre mange album på telefonen og ta høykvalitetsbilder sin må jeg bare si en ting...... :p  . Kjøp dere PMP-100 fra Iriver istedenfor og et ordentlig kamera. Skjermene blir for små på telefonenen allikevel til at du skal få noe ut av det.

 

En ting til.....jeg har bestilt K700!  :green:

Det er greit at folk foretrekker forskjellige mobiler, men det er ikke noen grunn til å snakke dritt om andre telefoner for det. Selv om skjermen på S65 er større enn den på K700, og den har noen pixler færre, så betyr ikke det at skjermen blir uskarp av den grunn. Det er ren løgn eller uvitenhet. Og det å si at S65 er tung bare fordi den veier noen flere gram, er også helt unødvendig. Hvorfor kan man ikke bare kjøpe den mobilen man har lyst på, uten å prøve å overbevise seg selv om at det er verdens beste.

 

Jeg har bestilt K700 fordi jeg har mest lyst på den, og bryr meg ikke om S65 er bedre eller dårligere.

Endret av mag86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sony Ericsson K700 er støgg, den eier rett og slett ikke stil!

 

Jeg har ikke bestillt den, og jeg kommer ikke til å gjøre det heller, med mindre den kommer med ringkontant om et par år......... :laugh:

ehm..... N-gage er jo ikke noen utsprungen rose den heller :roll: (ser på nicket ditt)

 

Men jeg driter egentlig om det kommer en mobil med 2 mm bredere skjerm eller litt bedre mp3 spiller.

 

VGA kamera holder i massevis for meg

40 mb minne er mer en nok for meg

Jeg har både mp3 spiller og kamera fra før og liker i tilleg menyene og designet på k-700 best.

Lenke til kommentar
syns ikke at den er så dyr. den har jo alt som er, mangler bare minnekort.  syns det er en grei pris med tanke på at e700 koster 3500.

Ingen har sagt at e700 er verdt prisen sin heller...(det kan jeg gå god for)

Dagens mobil priser er stive, og alle som har et fav.merke skal støtte opp og bøtter og i span.

MOBIL er og blir smaksak og BEHOV.

Endret av dub
Lenke til kommentar

Jeg skal ha den, men med ChessMove abonnement!

 

Må nok vente litt før jeg får til det! Noen som vet hvor de selger telefonen med dette abonnementet/kommer til å gjøre det? Dette er helt klart billigst for min del, men problemet er at det er svært få som selger K700 med dette abonnementet.

Lenke til kommentar
Skjermen til S65 er på 132X176 pixler. Hvis skjermen er større enn T610/630/K700 sin så blir skjermen uskarp. K700 har 176x220 pixler dvs. mindre pixler som gir skarpere og bedre leselig skjerm. S65 er større og tyngre mangler radio og har kronglet meny-system og dårligere batteritid. Når det gjelder pris så må du jo også regne med extrakostnaden for et større minnekort enn de 32MB som følger med. For de som vil se film og høre mange album på telefonen og ta høykvalitetsbilder sin må jeg bare si en ting...... :p  . Kjøp dere PMP-100 fra Iriver istedenfor og et ordentlig kamera. Skjermene blir for små på telefonenen allikevel til at du skal få noe ut av det.

 

En ting til.....jeg har bestilt K700!  :green:

Det er greit at folk foretrekker forskjellige mobiler, men det er ikke noen grunn til å snakke dritt om andre telefoner for det. Selv om skjermen på S65 er større enn den på K700, og den har noen pixler færre, så betyr ikke det at skjermen blir uskarp av den grunn. Det er ren løgn eller uvitenhet. Og det å si at S65 er tung bare fordi den veier noen flere gram, er også helt unødvendig. Hvorfor kan man ikke bare kjøpe den mobilen man har lyst på, uten å prøve å overbevise seg selv om at det er verdens beste.

 

Jeg har bestilt K700 fordi jeg har mest lyst på den, og bryr meg ikke om S65 er bedre eller dårligere.

Jeg vil ikke påstå at jeg snakker dritt om S65. Jeg synes den er en kjempetøff telefon å se på, men det ble lagt fram fakta om den tidligere i tråden som ikke stemte så jeg vil rette på det. Jeg sa ikke at S65 er tung, jeg sa at den var større og tyngre. Jeg sa at den har dårligere batteritid noe som også er fakta. Skjermen er dårligere oppløst noe som også er fakta, spesiellt hvis den er større enn K700 sin. Hvis ikke så er den nok like god som på T630. Flere nettsider som har sjekket den sier at den har kronglete meny-system og når du må kjøpe et extra større minnekort for å få glede av telefonen og kameraet så vil jo prisen overstige utsalgsprisen til K700. Dette er ikke drittslenging bare å sjekke fakta selv på S65 her:

 

Club-Siemens

Lenke til kommentar

nei en p900 er nok bedre på alle områder untatt at k700 er mye mindre og at den har stereo fm radio.. og at den er billigere,.. også har vel kanskje K700 større pikseltetthet pga at den har 176x220 på en såpass liten skjerm ifolhold til P900.. tror fysiske skjermstørrelsen er ca nøyaktig like stor som T610 og 30

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
ja vet jo det..men de fleste kjøper heller en vanlig candybar forma telefon med mer normale funksjoner.. er ikke så mange som trenger PDA og minnekort..

greit med minnekort når man kan filme og det er mp3 på den... er eing at den er stor men det er bdere enn og ha et digitalkamera en PDA en mp3 spiller en veldig god telefon og en minnebrikke i lommen!!!

Endret av majuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...