Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bestille ADSL fra Telenor


Anbefalte innlegg

Hva? Er det slik at du IKKE kan bestille ADSL fra Telenor FØR det er tingjengelig der du bor? Slik jeg oppfatter det har du KUN mulighet til å sette deg opp på interesseliste. Altså ikke binende bestilling.

Hva er vitsen med å sette seg opp på interesseliste?

 

Hos NextGenTel kan du bestille selv om det ikke er tingjengelig der du bor! Da vet de i det minste at du tegner abonement når det er tilgjengelig.

Noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-14 13:11, Gisle skrev:

Hva? Er det slik at du IKKE kan bestille ADSL fra Telenor FØR det er tingjengelig der du bor? Slik jeg oppfatter det har du KUN mulighet til å sette deg opp på interesseliste. Altså ikke binende bestilling.

Hva er vitsen med å sette seg opp på interesseliste?


Hos NextGenTel kan du bestille selv om det ikke er tingjengelig der du bor! Da vet de i det minste at du tegner abonement når det er tilgjengelig.

Noen?



 

Etter det jeg kjenner til er utbyggingen behovs og interesse styrt. dvs. er det mange nok som melder interesse og det blir lønnsomt å byggeut tilbyr Telenor ADSL. Det er bare å melde interesse på online.no/adsl. Hvor mange som må være interesserte før det lønner seg å bygge ut er også avhengig av kavaliteten på eksisterende sentraler og kabler. Har du ISDN er det større sansynlighet for nyere utstyr i sentralen, men ingen garanti. Slik jeg fåorstår det er det bare å bestille angrer du når du får brevet ra Telenor kan du alltids avbestille uten det koster deg en kr.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-14 13:22, hårek skrev:

Skjønner ikke helt hvor du vil.

Jeg fylte ut Web-skjema hos begge i fjor høst. Det var kun Telenor som tok kontakt da det ble tilgjengelig i November. Hørte aldri noe fra NGT.



 

Selv om det er tilgjengelig fra Telenor, så er det ikke nødvendigvis tilgjengelig fra NextGenTel. De må installere eget utstyr i din nærmeste sentral for å kunne tilby deg ADSL, uavhengig av om Telenor har installert sitt utstyr der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...