Gå til innhold

Kva kan eg forvente av ein 19" LCD til rundt 7k?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne fikk jo 6'r på Den store lcd testen, og kom på andre plass til spill. Den som kom på førtse kosta 9000.

 

Jeg kan ikke så mye om LCD skjermen men kan jo copy-paste fra lcd testen til oyvind_dahle

 

Konklusjon

Dette er en skjerm som vi kan anbefale til alle. Den er en fryd å bruke og det er først i denne størrelsesklassen du virkelig vil få glede av pivot-funksjonen. Justeringsmulighetene er meget imponerende og byr på noe av den beste tekniske løsningen vi har sett. Dette pluss dens imponerende bilde- og faregjengivelse gjør dette til en som absolutt bør vurderes for de som er på jakt etter en LCD-skjerm. Det eneste vi kan sette fingeren på er at den har ekstern strømforsyning. Den eneste gruppen skjermen ikke henvender seg mot er grafikere/ designere som kunne ønske seg noe dypere menymuligheter. Men allikevel ser du denne i både film og foto testen samt spilltesten som kommer senere. Denne juvelen er et klart førstevalg for de som er på jakt etter det lille ekstra og vi kan ikke gi denne annet enn to tomler opp!

 

 

Håper det var til hjelp :)

 

edit: fiksa en parantes til en klamme i quoten..

Endret av -spyder-
Lenke til kommentar

var borti nokon acer skjermer i testene, meiner det er faktisk ganske ok kvallitet på dei.

men sånn egenskapsmessig har 19"

Negative sider:

større etterslep (pixlerstørrelse og slik)

Positive sider:

Bedre innsynsvinkel (paneltypen)

Bedre farge

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Jeg fant ingen tester på google. Ingen som vet noe om denne skjermen?

fann en stor test(mange LCD skjermer) på tomshardware.com , skjermen skal ikkje vere ypperlig til spel(var langt frå dårligast i testen) og svært bra bilde / farga.

 

trur det skal gå bra uansett..om det blir gaming blir det vel ikkje i raske FPS spel uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...