^Morgoth^ Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 (endret) Sjekk ut detta brette : http://www.ataricommunity.com/forums/showt...threadid=387013 Er et sjukt genialt brett Minner om Wind Waker ^^ Kos dykk med brettet Endret 5. juni 2004 av ^Morgoth^
pretensiøselns Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 lol, Genialt! Må nesten skaffe meg UT2004 bare for å spille det mappet der!
Smirnoff Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 (endret) Haha, fett. Edit: Jeg fant dette. http://www.levels4you.com/review.l4y?file=9139 Har t.o.m Mario-musikk i bakgrunnen. Haha. Det var litt uferdig virker det som da. Kan kjøre igjennom vegger og objekter etc. Endret 5. juni 2004 av Smirnoff
Sheel Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Minnet meg om Worms 3d, men det beste default UT2004 mappet må være Gael og Torlan syntes nå jeg
Heatsink Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 (endret) jeg har lasta ned bana, spilt den på single player den er drit tøff men: på internett er det aldri noen som spiller på den! hosta en game med den bana, den stod oppe i ca en halv time men det kom ingen Endret 17. juni 2004 av TrulZern
petterbaa Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 blir vel gode gamle klassikere som grendel,antalus og campgrounds.Av De nye er goliath (favoritt banen i øyeblikket),deck 17 og rankin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå