Gå til innhold

Natural-Selection Anyone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte det endel før Steam kom, har ikke sett så mye på det etterpå

siden jeg ikke har så lyst til å bruke Steam.

Men det var en veldig bra mod, og var du på en bra server med gode

folk så var det helt klart genialt.

Skrevet

Jeg har personlig aldri prøvd det, men benytter enhver sjanse til å tulle litt med kompisene mine som faktisk spiller det. kfs - Kaara fra Sahaara eller noe i den duren.

Skrevet

Eyyy, for 2 dager siden tenkte jeg på å lage en tråd om dette =) NS er jo konge bra =) Spiller det hele tiden :D

Er ikke medlem av klan da :/ Spiller på surftown og nicket er Vighi^..

Jeg søker klan, så pm me =)

Skrevet
Helt greit spill.

du meiner vel mod ;)

kan nokon fortelle kort kva det går ut på? er det standard skyt alt som rører seg, eller har det litt meir dybde?

Skrevet
Helt greit spill.

du meiner vel mod ;)

kan nokon fortelle kort kva det går ut på? er det standard skyt alt som rører seg, eller har det litt meir dybde?

Ahh skal prøve =)

Ailiens VS Marines.

Spillet er lagd mørkt, litt klaustrofobisk, ganske bra lagd faktisk.. Men det er en GOD del annerledes en cs.

Det spilles på to måter Combat og Classic, Combat er vill fight mellom aliens og marines, mens classic så har marines en commander som bygger opp en base, oppgradere akuratt som på et strategi spill. Alle ailiens begynner som Skulk?,, Så kan de oppgradere seg når de får mer ressurser, det er sånne ting de kan få ressurser av.. ..............

Tror jeg gir opp, hehe Skjekk ut www.natural-selection.org ;)

Skrevet (endret)

AvP, uten predator :p, mye bedre nettkode og gameplay. Ellers så er det også bygginger og resurss håntering i NS + en på marine laget kan være commander og spille det som et RTS spill. Med andre ord stooooor forskjell.

Skulk (en type alien i NS) har wallclimbe og leap (et kjempebyks som gjør liten skade), nesten alle aliens i NS kan gjøre noe form for melee skade. Marines ligner litt på de i AvP og noen likheter når det gjelder våpene, bortsett fra lyden. Ellers er det to veldig forskjellige spill.

Endret av Anthropod
Skrevet

Naturnal Selection er mye mer enn en vanlig shoot`em up. Det ligger faktisk ganske mye strategi i denne moden, både aliens og marines må lage byggninger for å overleve(mange forskjellige byggninger med forskjellige oppgaver), og for å lage dette trenger man resources, aliens og marines sloss for å få mest mulig resources. Spillet er genialt , spesielt når mann får til teamplay , uten teamplay på dette spille er laget ditt dødt.

En annen sykt fet funksjon er marine`s sin commander , for han blir det som et strategispill , han sitter i en box , der han har oversikt over brettet , han ser ned på brettet overfra , og fra der kan han plassere byggninger , veilede andre marines med waypoints osv. Sykt fett. Viser hvor langt mann kan komme med HL engine.

Skrevet
Har ikke spilt det online, men har spilt det litt på LAN, synes det er sån passe kult.

Det er nesten kulest når du spiller det på lan. Kommer litt an på hvordan dere sitter. Det er en fordel om marines og aliens sitter i hvert sitt rom, og at de på laget kan snakke sammen. :D

Internett funker også, men som Hermans sier: "uten teamplay på dette spille er laget ditt dødt." Du skal du spille på en public server med faste (seriøse) spillere, eller med en klan for å ha det like kult som på lan. :wee: Hvis ikke du finner noen bra public server eller har noen klan, bør du spille combat istedenfor. Det krever litt teamplay der også, men ikke fullt så mye og kan være like kult som vanlig. Vanlig er best da ;), selv om sånne runder tar litt lang tid.

Ingen har forklart combat: En runde tar 10-15min, ikke noe byggning, ingen commander. En får nye ting ved å gå opp i level, level 10 er max, du går opp i level ved å drepe motstandern eller være i nærheten når en lagkamerat dreper motstandern, målet er å ødelegge motstanderns hive/commander stol (som ingen kan sitte i), hive/commander stol kan repareres hvis den blir skadet.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg spiller en del NS og synes det er veldig bra. Mye bedre enn CS. Jeg har ikke spilt så lenge, men jeg spiller en del som Creamy på Surftown. Liker best å spiller Combat, det er så genialt med lvl systemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...