Gå til innhold

Twinmos eller Corsair?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker hovedkortet ditt med twinmos ser jeg ikke grunn til å bytte merke, det er ikke sikkert hk'et ditt takkler corsair... Det er som regel motsatt.

hm.. Hk'et(875P chipset) er det som er med Shuttles SB75G2! Kjøpte faktisk rammen uten å tenke på det og den funker fint.

Men, hvis det støtter begge merker, lønner det da seg å kjøpe CorsairXMS3200XL-kortet?

De to merkene begynner ikke å "krangle"? :p:p

Lenke til kommentar
hadde gått for samme type brikke som du allerede har, med mindre du skal kvitte deg med den. hasteten blir vestemt fra den dårligste minnebrikka, så du vil ikke få noen ytelsesøkning, og kjøper du dårligere minne vil ytelsen gå ned

Okei, egentlig det jeg ville fram til :p

Så den corsair innstillinga(2-2-2-5) vil automatisk bli nedjustert til den Twinmos-brikken? Den er jo veldig kjapp den corsair-brikken, men da lønner det vel seg ikke

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar
hadde gått for samme type brikke som du allerede har, med mindre du skal kvitte deg med den. hasteten blir vestemt fra den dårligste minnebrikka, så du vil ikke få noen ytelsesøkning, og kjøper du dårligere minne vil ytelsen gå ned

Okei, egentlig det jeg ville fram til :p

Så den corsair innstillinga(2-2-2-5) vil automatisk bli nedjustert til den Twinmos-brikken? Den er jo veldig kjapp den corsair-brikken, men da lønner det vel seg ikke

yup, du vil ikke klare den timingsen så lenge twinmos brikka di også sitter der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...