bglio Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 jeg bruker subtitle editor og BSPlayer for å kjøre subtitlene mine, men får de ikke til å vises i BSP... Hva må jeg gjøre?
jokki Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hvilken versjon av BSplayer bruker du? Hadde problemer med å vise subtitles i en eldre utgave av BSplayer, men når jeg gikk over til den nyeste gikk det som smurt.
b-real Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 (endret) Ta en titt på doom9.org sin subtitles programvalg. Vobsub er et program jeg bruker selv og fungere ganske meget bra. Endret 5. juni 2004 av B|Real
b-real Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hvor får dere tak i subtitler? http://www.divxsubtitles.net/ For eksempel.
bglio Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Skrevet 5. juni 2004 Hvilken versjon av BSplayer bruker du?Hadde problemer med å vise subtitles i en eldre utgave av BSplayer, men når jeg gikk over til den nyeste gikk det som smurt. 1.0.0.808 er hva det står... Nyeste? Muligens lastet ned fra en noe gammel side, og er mulgi de ikke har oppdatert noe der ^^
jokki Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hvilken versjon av BSplayer bruker du?Hadde problemer med å vise subtitles i en eldre utgave av BSplayer, men når jeg gikk over til den nyeste gikk det som smurt. 1.0.0.808 er hva det står... Nyeste? Muligens lastet ned fra en noe gammel side, og er mulgi de ikke har oppdatert noe der ^^ Den er versjonen er fra 28 april og er den siste offisielle releasen fra deres hjemme side i alle fall. Rart at det ikke virker
bglio Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 Her kommer og noe festlig: Jeg har lastet ned en subtitle, og det som nå skjer er at jeg ser teksten, men den vises helt feil i forhold til filmen... Forslag ? Takk for alle svar =)
larsli Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Prøv også Core Media Player og se om den klarer å vise tekstene. Her kommer og noe festlig: Jeg har lastet ned en subtitle, og det som nå skjer er at jeg ser teksten, men den vises helt feil i forhold til filmen... Forslag ? Enkelt: Den teksten du har lastet ned er syncet til en annen utgave av filmen enn den du har.
bglio Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Hvordan kan jeg synkronisere riktig? Noen som vet om noen gode programmer til det?
MalvinP Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Som han over sier. Du har lastet ned feile subs, den subsen du har lastet ned er syncet til en annen version av filmen du har. F.eks hvis jeg hadde rippet en film og rippet subs til den, så vil subsen være synkronisert med den filmen jeg hadde rippet, men ikke alle andre versioner av den filmen som florerer rundt på nettet. Så du må sjekke at specsene stemmer til din version Ble veldig rotete dette(er jo midt på natten)
larsli Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Du kan prøve deg med noen av subtitle-programmene her: http://www.videohelp.com/ under tools.
bglio Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Skrevet 12. juni 2004 (endret) Hoho! Nå funker alt! Takk for den linken larsli! Brukte et program som jeg fant på den siden sammen med BSPlayer, og nå fungerer ting som det skal. Kjempebra program også! Kan lastes ned her Takk for all hjelp! =) Endret 12. juni 2004 av bglio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå