electro Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 HEi hei, Jeg har nettopp intallert smoothwall på en gammel pc (166MHz, 32MB Ram osv.) Jeg greier å konfigurere gjennom admin-pages og alt. Jeg kan også connecte meg til nettet gjennom dem. Når jeg gjør dette, går det ann å surfe og connecte seg til quakenet. Men når jeg skal connecte meg til EFNet så kommer det opp : [15:43:49] *** Connecting to irc.rt.ru (6667) - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** Looking up your hostname... - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** Checking Ident - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** Couldn't look up your hostname - [15:43:50] -irc.rt.ru- *** No Ident response - electro Nickname is already in use. - [15:43:50] Closing Link: electrx[[email protected]] (Invalid username [~daniel.vi]) - [15:43:50] *** Disconnected Dette kommer opp på alle EFNet servere jeg prøver på. Hva skjer ? Jeg har Tiscali World-Online med 6timer. Derfor lurte jeg på om det går ann å legge inn en timer ting, slik osm televakt i windows. SLik at jeg bare kan være connectet til nettet 6 timer daglig . Går dette ann ? Hjelp :razz:
electro Skrevet 13. april 2002 Forfatter Skrevet 13. april 2002 ingenting går , ikke å skifte nick eller server. Kommer det samme på alle. Men jeg trenger også sånn timer program ting, hvis det er noen som vet hvor jeg finner det .
bfisk Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 regner med at efnet rejecter identen din prøv å bytt ident! i mirc klienten gjøres dette slik: File->Options->Connect->Identd->User ID: der bytter du til noe anna. prøv det =) b-fisk
kim Skrevet 13. april 2002 Skrevet 13. april 2002 samtidig som du skifter ident greiene, skift e-mail addressa. ident=daniel [email protected] hvis det ikke funker, søk etter daniel.vi i all kode som klienten bruker, om du finner daniel.vi, skifter du det til foreksempel "daniel".
electro Skrevet 14. april 2002 Forfatter Skrevet 14. april 2002 haha. det virket nice ! takker :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå