Gå til innhold

Databutikken.com


Anbefalte innlegg

Er de blitt til å stole på?

 

For godt og vel et halv år siden hadde jeg problemer med dem, måtte vente i rundt 2 måneder for å få pengene tilbake for en varen jeg ikke ville ha.

 

Men er de fortsatt slik?

 

De har nemlig noe jeg har lyst på som det er kun dem som har, men vet ikke om jeg kan stole på dm lenger.

 

Noen som har noen gode eller dårlige erfaringer med dem i det siste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan virke som de har skjerpet seg, for en stund siden fikk mange en mail fra dem om at man kunne klage på dem hvis man har hatt retur prob hos de. Jeg klaget på et skjermkort som jeg hadde skal vi se 3 returer på, og på den 3 returen så fikk jeg nytt skjermkort. Men jeg måtte betale et dyrt mellomlegg. Som sagt så klaget jeg og jeg fikk 45% av det mellomlegget tilbake rett inn på konto :w00t:

 

Så det var en fin erfaring. Og nå har de jo fått et service senter i norge, så returer slipper å bli sent til utlandet for å fikses, nå skjer alt her i norge...

 

Så jeg tør nå i hvertfall å kjøpe i fra dem :D

Lenke til kommentar

Det er noe jubileumstilbud hos databutikken, der det er gratis porto.

 

Uansett, velg nettshop.no når det ikke er mer forskjell enn det. I tillegg er netshop litt billigere hvis vi ser bort fra porto og de har varen på lager.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Gatabutikken er en gjeng av handelsfolk med ingen moral. Denne butikken bør du å holde deg langt vek fra.

 

Jeg ville ikke kjøpt ett produkt som var på halv pris der.

 

Søk på dette forum og les om problemene og frustrasjonen folk har opplevd.

Kjøp hos en sollid Norsk butikk.. take it from me.. er ikke engang fra Norge men de er de beste!

 

Simon

Lenke til kommentar
Hadde jeg hvert deg så haddde eg bestilt det her...

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1880

 

TaZ

Sparer litt i porto ved å kjøpe det fra databutikken da :hmm:

Tror den 100 lappen extra er verd det.Med tanke på sørvisen.

 

Men 49kr i frakt med oppkrav fra databutikken kan da umulig stemme. :cry:

 

TaZ

tull, de har ypperlig service. Sist gang jeg bestilte leverte de både raskt og svarte raskt på beskjeder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...