huf Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har akkurat knytt meg opp til et trådløst bredbåndsopplegg. Det blir administrert av kommunen. I den sammenheng hadde det vært litt greit å finne ut hvilke porter som var blokkert osv. Finnes det noe program som kan teste dette? Slik at jeg kan velge hvilken port jeg vil teste.. Takk på forhånd.
huf Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Takker [bat] ! Det var det jeg var ute etter.
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Dette er det noen som spør om til stadighet. Prøvde du søkefunksjonen på forumet?
huf Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Dette er det noen som spør om til stadighet. Prøvde du søkefunksjonen på forumet? Nei, det gjorde jeg ikke. Glemte å søke. Tar meg et søk nå og ser hva jeg kan finne. My bad.
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ingen som ble sure... tror jeg da. JEG ble ikke sur i alle fall... Ble noen andre det?
huf Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Ingen som ble sure... tror jeg da. JEG ble ikke sur i alle fall... Ble noen andre det? Sur? Jeg er ivertfall ikke sur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå