Gå til innhold

DC++, sliter med at alt er fakefiles


Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har et problem med Dc++. hvis jeg prøver å laste ned noe får jeg veldig ofte en ekstremt høy hastighet (gjerne over 1 MB/s) og det jeg laster ned er jo da ferdig på under 5 minutter, men ingen av filene virker!!!!!!! :mad:

hva kan jeg gjøre med dette her?

noen tips?

 

på forhånd takk!

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DC++ komprimerer datapakkene før sending, når det i den grad er mulig. En "fake" fil, med nesten null og niks i innhold får en voldsom komprimerings "ratio" (viser til Ratio-kolonnen i overføringsvinduet) og hastighets-inndikatoren vil nå nye høyder!

At filen ikke fungerer etter at du har mottat den er ikke rart, siden den i utganspunktet aldri har vært ment å virke....

 

La være å laste ned fra karene som deler de. (og evt. si ifra til en Operatør på hub'en om det)

Lenke til kommentar

Trådstarter har vel sakt ganske tydelig at dette gjelder UANSETT hvem han laster ned fra (og hvor).

Så da er det vel unødvendig at alle sier at han skal finne en hub uten fakers?

 

Personlig mener jeg at det kansje hadde vært lurt å legge inn dc++ på nytt. (uten at jeg helt kan begrunne hvorfor) KAN i alle fall virke :)

Lenke til kommentar

dette er vel et problem med codecs osv... gjelder bare filmer sier han.. Hva mener du med fakefiles? at de ikke virker? De virker nok, du trenger bare en codek. Sist gang jeg lasta en film var det nimo codec pack som gjaldt, men dette er et &r siden. Noen andre forumbrukere kan hjelpe deg her.

 

Pr0v uansett et program som heter gspot, hjelper deg & finne hvilken codek du trenger, samt divX, fleste filmer bruker dette. www.divx.com

Lenke til kommentar
DC++ komprimerer datapakkene før sending, når det i den grad er mulig. En "fake" fil, med nesten null og niks i innhold får en voldsom komprimerings "ratio" (viser til Ratio-kolonnen i overføringsvinduet) og hastighets-inndikatoren vil nå nye høyder!

At filen ikke fungerer etter at du har mottat den er ikke rart, siden den i utganspunktet aldri har vært ment å virke....

 

La være å laste ned fra karene som deler de. (og evt. si ifra til en Operatør på hub'en om det)

Stemmer :yes:

Kan jo være noe galt med programmet som absolutt vil laste ned de komprimerte filene?

Hvilken DC++ versjon har du? Hadde uansett reinstalert DC++, eller instalert intradream som er en mye bedre klient som har en veldig god støtte for multisource downloading

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...