Gå til innhold

beta driver 4.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har funnet noen oversikt over overdrive temp/hastighet enda ? På x800pro kortene altså.

 

Hva mener du?

 

Hva temp'en må være for at kortet skal øke hastigheten XX mhz?

Ja det fantes en slik oversikt for 9800xt, men lurer på hvordan den ser ut for x800pro :)

 

Så at overdriven satte 504MhZ når tempem var 44grader, noen som har sette andre hastigheter?

Lenke til kommentar

sliter fremdels jeg, får fremdeles ikke innstalert 4.5 eller 4.6

 

det jeg har funnet ut siden sist at går jeg på device manager så er kortet disablet, enabler jeg å innstalerer driverne sier den bare prøv å innstaler vanlige vga drivere først

 

å boote opp i vga mode funker ikke. som sagt tidligere har jeg prøvd drive cleaner t.o.m prøvd å fjærne drivere etter denne oppskriften

 

1. 'Add/remove programs' så fjerner du først 'Control Panel' også drivern i seg selv. Ikke restarte maskina.

 

2. kjøre 'regedit', bla deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Video og slett alle keys og folders under 'Video'. (Under WinXP ivaffal, kan ikke garantere andre OS, men let rundt der fordet, være forsiktige små barn!).

 

3. Pell deg til root:\WINDOWS\inf og slett alle filer som starter med ati.... (fra 'atiintaa' -> 'atividin.PNF' hos meg) (Kan hoppe over denne, men da vil dere ikke få en 100% clean install).

 

4. Restarte (Weee...).

 

5. Bladibla, logg inn og slikt seff...

 

6. Nå så venter dere til den derre wizarden som er så genial å detekter "ny" hardware spørr dere etter drivere, trøkk på cancel til alt loades som "vanlig".

 

7. Trøkk inn den nye drivern.

 

8. Restart.

 

9. Trøkk inn den nye 'Control Panel'.

 

10. Restart.

 

Er det noen med gode forslag der ute, tar jeg gjærne i mot, ellers må det bli en formatering på meg :(

 

får å si det slik akkuart nå går alt SINNSYKT tregt på laveste oppløsning, er så vidt jeg ser hva jeg skriver her, så noen gode råd trenger jeg sårt

 

Tusen Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...