Gå til innhold

n-gage qd røverkjøp på en måte


Anbefalte innlegg

nokias modell n-gage qd er vel egentlig et røverkjøp symbian telefon til 1850kr

helt vilt (på en måte) men er det egentlig noen bra telefon eller er det mer skvip fra nokia

 

med andre ord så stiller jeg spørsmålet: "ER N-GAGE QD VERDT PENGENE ELLER"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nokias modell n-gage qd er vel egentlig et røverkjøp symbian telefon til 1850kr

helt vilt (på en måte) men er det egentlig noen bra telefon eller er det mer skvip fra nokia

 

med andre ord så stiller jeg spørsmålet: "ER N-GAGE QD VERDT PENGENE ELLER"

Mitt svar er nei.

 

Så lenge vi har N-gage (vanlig) til 1300 kr på SmartClub og man kan få den enda billigere med prisgarantien på lefdal synes jeg overhodet ikke N-gage QD er verdt pengene.

 

N-gage QD har ikke den funksjonen jeg verdsetter mest i N-gage, nemlig mp3.

 

Men, om man bare skal bruke den til spilling er det sikkert en fin pris.

Lenke til kommentar

Hadde ikke den "gamle" n-gagen kommet på marked fra før av, så hadde QD helt sikkert vert et kjempetilbud på ein symbian-telefon. Men siden N-Gage er kommet, og med mere funksjonalitet en QD-versonen - til og med billigere, så er det ikke N-Gage QD noe røverkjøp etter min mening. Hadde den bare hatt mp3 og radio den også.

Lenke til kommentar

Enig med N-Gage2.Nokia skulle aldri droppet radio og mp3 på den nye N-gage. :no: Men jeg synes at den nye er mye kulere og bedre å holde i enn den gamle.Vurdere egentlig og kjøpe den.Har ikke behov for verken radio eller mp3,da jeg har en mp3-spiller fra før.Pluss at det er jo den billigste symbian mobilen om man ikke trenger radio og mp3 som orginale N-Gage byr på.Men det er jo en smak sak ang. specs?

Lenke til kommentar

Jeg synes QD virker som et veldig bra produkt i forhold til gamle N-Gage hvis man tenker på maskinvaren. Den er mye mer solid, har MYE bedre taster og tatelayout. Klart det er litt kjedelig at det bare er monolyd, men jeg jeg synes at den kompakte størrelsen og den solide følelsen man får når man holder i den er viktigere.

Jeg kommer først å fremst la Min QD (planerer kjøp om noen uker, når lønningen kommer) ertatte telefon / gameboy / PDA. En skikkelig mp3 spiller med over noen hundre megabyte har jeg alledere med min Sony D-CJ01 til musikk.

Gamle N-Gage har jo et forferdelig design, med uresponsive taster som ikke bygger noe i høyden, stort volum og blass skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...