Gå til innhold

nye hodetelefoner?


Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er så dårlig lyd på PCen...

 

Det er liksom noe som mangler.. spiller ikke høyt nok uten at det begynner å skurre, og det mangler en del bass.

 

Jeg lurer da på om jeg skal kjøpe nytt lydkort (bruker nå onboard AC97) eller om jeg skal ha nye hodetelefoner. Og da lurer jeg også på hvordan. Har nå KOSS PortaPro, og har vurdert nye av samme type da de jeg har begynner å bli utslitt, eller om jeg skal ha UR40.

 

Noen andre forslag? vil ha noen som spiller pent selv om det blir litt høyt og med en del bass.

 

Kommer til å bruke de til bærbar mp3 spiller og musikk på PC etter de andre i huset har lagt seg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et Ac 97 er greit nok til å få lyd men det hjelper å bytte til et bedreer lydkort. Skal du ha et billig lydkort gå for soundblaster live 5.1. Men hvis du vil ha et skikkelig bra kort gå for Sound blaster audigy 2 det koster litt ca 600-700 kr.

Men Koss Porta pro er et veldig bra headset.
Lenke til kommentar

Ligg i hvert fall langt unna UR40. Har de selv, og angrer som en hund på 350,- spenn ut av vinduet. Ser bedre ut enn de låter...

 

Har hørt bra ting om Sennheiser 497, men har og hørt at de er litt tungdrevne slik at en hodetelefonforsterker gjør mye for lyden ved bruk av bærbart... Utgangen på PC derimot bør kunne gi mer enn godt nok signal.

 

Ellers er jeg en stor fan av Grado, og da spesielt SR60 om du skal bruke til bærbart. Dessverre koster dem litt mye i Norge (ca 3 ganger så mye som i USA)

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...