Gå til innhold

Nokia 7610 er på vei!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ganske sikker blir drøyt, men du kan jo se uten subsidier pris på nettet allerede, de er vel "sikre".. Der er den vel til ~4700kr uten subsidier.

 

Ellers kan jeg meddele at jeg forhørte meg på Elkjøp senest i forrige uke, og de påstod at den kom til å koste mellom 4500 og 5000 kroner uten subsidier. Utifra det gjorde de et _grovt_, og nokså usikkert anslag på ca. 3000-3500(kanskje nærmere 4000)kr med 12mnd youngtalk binding, og fra 2500-3000 som billigste utvei (med 12mnd binding til et av de DYRE abbonomentene til Netcom) :)

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen fra MPX: Heisann

 

Nokia Norge har foreløpig ikke meldt at denne er klar for Norge. Regner ikke med at det er Norge som får denne først.

Men den bør ikke være altfor langt unna. Slutten av juni, starten av juli kanskje. Prisen som ble sendt ut av Nokia Europa er veiledende og det er opptil hvert enkelt land å prissette denne tlf.

Jeg tviler vel på at den kommer til å synke under 4000 kr på en god stund.

 

Litt skuffende mail egentlig.

Lenke til kommentar

haha, nei jeg sa visst ikke det i denne posten :)

 

So hear goes: Elkjøp sa de fikk den på hovedlager den 6 juni, det var "avtalt". Dette lageret er dog i Sverige. Følgelig kunne de meddele at den ville havne i butikker rundt om i Norge 15-20. juni. Og de virket temmelig sikre. :w00t:

Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker, så kom 6600 til Norge noen få dager etter at Nokia la ut en lik pressemelding for 6600?

 

Det vil si, 6. juni er vel den datoen som fremdeles er gjeldende?

 

Edit: Nærmere undersøkelser viser at pressemeldingen for 6600 kom 27/10, og de første brukerene i forumet her hadde den 30/10.

 

Tre dager tok det altså :D

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker, så kom 6600 til Norge noen få dager etter at Nokia la ut en lik pressemelding for 6600?

 

Det vil si, 6. juni er vel den datoen som fremdeles er gjeldende?

 

Edit: Nærmere undersøkelser viser at pressemeldingen for 6600 kom 27/10, og de første brukerene i forumet her hadde den 30/10.

 

Tre dager tok det altså :D

Jeg husker nøyaktig det samme. Mange sa at det sannsynligvis ville ta uker før den (6600) kom til Norge, men dette viste seg å være feil.

 

6. juni kan sikkert være en realistisk dato, men jeg så igjennom denne tråden og fant ikke helt ut hvor du har denne datoen fra?

 

edit: min 6600 ble sendt fra mpx 28. oktober..

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Vel, om den kommer på hovedlageret til elkjøp allerede nå på søndag (altså..leveranse på en søndag høres litt rart ut for meg men..), så vil vi i butikken sannsynligvis få telefonen på onsdag, da leveranse fra hovedlageret til elkjøp går RASKT.

 

Men det er jo kun om elkjøp får nok telefoner til å gi til alle, hva planen deres er har jeg ingen anelse om, har ikke snakket med teleansvarlig på jobben om dette ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...