Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

når du er inne i spillet trykker du på denne tasten § ved siden av 1. ok

så visker du ut dette tegnet : og skriver map e3/e3_3 så enter ok

jeg ser at dem har Half Life 2 Beta by Torrent-Hispania... skal laste den ned i morra

Endret av kirjogra
Skrevet
når du er inne i spillet trykker du på denne tasten § ved siden av 1. ok

så visker du ut dette tegnet : og skriver map e3/e3_3 ok

jeg ser at dem har Half Life 2 Beta by Torrent-Hispania... skal laste den ned i morra

Den videoen var bra creepy :p Gruer meg litt til å spille samtidig som jeg ser frem til det.

Jeg hadde ikke Fraps installert, det var det som var problemet med at jeg bare fikk lyd, ikke bilde. Hvorfor ble den så stor forresten? 88 MB for en film på noen få sekunder?

Skrevet
finnes det et annet program som man kan filme med.

Bruk fraps, så åpner du den i Windows Movie Maker 2, og lagrer ettersom hvor stor filmen skal være i forhold til bildekvalitet, da blir den nok en del mindre ;)

Skrevet
ok må bare finne ut hvordan jeg bruker movie maker. så skal jeg lage en bra film :love:

Hehe, det er bra!

Movie Maker er simpelt å bruke ;):D

Skrevet

Apropos doom3. har lastet den betaen. men når jeg skal gå innpå Video settings, eller sound settings eller samme faan, så starter bare spillet :( hva kan jeg gjøre får å få skiftet grafikk ?

Skrevet

Jeg stillte inn det jeg ville. trykket save config, så skreiv jeg inn bare et navn.. hvordan får jeg til at spilla skal loade på den da ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...