Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Overtale pappa


Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg overtale pappa til å oppgradere internett, fra 384 til 720 og utvide bindingstiden?

Han er ikke sikker på at han vil ha internett når jeg flytter ut til høsten.

 

Han er 70 år, bruker det nå til winamp radio sydenturbestilling gennerell søking telefonkatalog msn nettbank og skype.

Han er interessert i snekring jobbe i hagen (traktorjobbing, grave lage mur og slik*sprek 70 åring altså*)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt poenget med denne tråden jeg..

Det virker bare ikke som et hardware-Internett og Nettverk spørsmål å spørre om hvordan du kan overtale faren din til å bestille raskere linje..

Hadde vel heller passet inn i et slags psykologi-forum..

 

Edit:

 

"å" ikke "og" foran infinitiv.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Mannen er 70 år og gammel nok til å bestemme selv. Vil han ikke ha internett så blir det hans business.. Jeg regner med at han er pensjonist nå, og da hjelper hver bidige krone man man spare. Skulle han få behov for ADSL etter at du har forlatt redet, så kan jo mannen tegne et nytt abonnement da.. ikke sant?

 

Liten digresjon... Om han er 70 år og din far, er du sånn ca 55 år og på tur til å flytte for deg selv for første gang? Du trenger ikke svare på dette spm... ;)

 

EDIT: he he.. mente 45 år da... he he.. Men nå har jeg lest profilen hans og fått svar på spm mitt.

Endret av hart
Lenke til kommentar
Han er 70 år, bruker det nå til winamp radio sydenturbestilling gennerell søking telefonkatalog msn nettbank og skype.

Han er interessert i snekring jobbe i hagen (traktorjobbing, grave lage mur og slik*sprek 70 åring altså*)

hvor gammel er du???? og hva er vitsen med at du får raskere internett den lille stunda du skal bo der?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...