Gå til innhold

Sikte bruker så lang tid på å komme frem med AWM


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har spillt MYE cs, både 1.5 1.6 og CSCZ. Etter at jeg hadde rundet CZ, prøvde jeg meg på nett igjen med 1.6. Mye verre selvsagt, men det verste var tiden awm sikte bruker på å komme fram. MYE lenger enn før. Bruker som regel q, som alle vet rask bytte mellom 2 våpen, men nå bruker jo sikte stygg lang tid i 1.6 på å komme frem. Er d en update som har forandra på detta, eller er det bare jeg som har rota til innstillingene? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager skulle de endre på noe av det der spør du meg :hmm:

 

Kunne de ikke bare latt sikte/hitbox/tid det tar å zoome/størrelsen på sikte osv være som det var 1.5, og heller bare fikset buggs og feil i spillet?

 

De fleste likt da 1.5 (ikke mange som klaget i alle fall) og det eneste de klaget på var bøggs..

Det de kunne gjort da var å fikset disse med oppdateringer igjennom steam og deretter sette seg ned i en stol og slappe av... Ikke noen desperate forøk på å "forbedre" gamplayet med en haug unødvendige oppdateringer.

Lenke til kommentar

Ja, den updaten med AWM var kjempebra.

Hater de AWM horene som sitter og camper og om du går i veien kommer det et skudd rett gjennom hjernen på deg.

AWM er for feiginger som ikke tørr å komme seg ut i kamp.

Om du skal spille CS er Colt M4 eller AK-47 valget.

AWM skulle ikke vært med i hele tatt.

Lenke til kommentar
Ja, den updaten med AWM var kjempebra.

Hater de AWM horene som sitter og camper og om du går i veien kommer det et skudd rett gjennom hjernen på deg.

AWM er for feiginger som ikke tørr å komme seg ut i kamp.

Om du skal spille CS er Colt M4 eller AK-47 valget.

AWM skulle ikke vært med i hele tatt.

Vi kan fordømme de som bruker awm så mye vi vil, men å fjerne den i fra spillet må være noe av det (sorry at jeg sier det) dummeste jeg har hørt.

 

En kan ikke bare plutselig fjerne ett våpen i cs... Awm har tross allt vært med i fra starten, og den er en like stor del av spillet som m4a1 eller ak-47.. Du hadde vel ikke blitt så glad selv om noen hadde fjernet m4a1 "fordi den har mulighet for silencer"? ;)

 

Og hvis du er en god cs spiller så klarer man å unngå de fleste awm skudd.. Bare å hoppe ut av dører (hvor de med awm liker å campe), strafe på åpne områder i ett "random" mønster, kaste flash (veldig viktig) osv..

Selvsagt fungerer ikke dette hver gang, men slikt må man bare regne med... Det er jo meningen at man skal bli drept (eller ikke :p) i dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...