Gå til innhold

Gainward FX5900 lav FPS

Xnid

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte akkurat Gainward FX5900, men det jeg synes er litt rart er at jeg har så utrolig lav fps i half-life, også hopper den noe ekstremt. Jeg har prøvd å skru av/på v-syncen men det hjelper ikke noe. Ligger på rundt 70-30. Vet at jeg har litt gammelt hovedkort, men skal det egentlig ha så mye å si?

Skjermkort: Geforce FX5900

Ram: 512 DDR

Hk: MSI KT3 Ultra 2

CPU: AMD Athlon XP 2000+

Nyeste nvidia driverne

Endret av Xnid
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjøpte akkurat Gainward FX5900, men det jeg synes er litt rart er at jeg har så utrolig lav fps i half-life, også hopper den noe ekstremt. Jeg har prøvd å skru av/på v-syncen men det hjelper ikke noe. Ligger på rundt 70-30. Vet at jeg har litt gammelt hovedkort, men skal det egentlig ha så mye å si?

Skjermkort: Geforce FX5900

Ram: 512 DDR

Hk: MSI KT3 Ultra 2

CPU: AMD Athlon XP 2000+

Nyeste nvidia driverne

Fps max 101

Skrevet

Samme skjermkort du har? Jeg har prøvd nyere beta drivere og eldre drivere også :( små plagsomt.

Skrevet

Half-Life/CS er begge spill som nesten bare er prosessorbasert. Prosessor er alt i de spillene, så gamle som de er. Kjenner mange med det samme problemet, en ny prosessor gjorde susen! :thumbup:

Skrevet
Half-Life/CS er begge spill som nesten bare er prosessorbasert. Prosessor er alt i de spillene, så gamle som de er. Kjenner mange med det samme problemet, en ny prosessor gjorde susen!  :thumbup:

Kanskje det, men jeg med min Duron 900 ligger mellom 100 og 40 FPS... (GF2 GTS/PRO skjermkort)

Tror heller det har med innstillinger i config- fila og skjermdrivere å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...