Gå til innhold

Rydde i kabinettet, trenger tips!


Anbefalte innlegg

Slik har jeg laget en tegning på hvordan jeg vil ha det i kabinettet:

De grønne IDE kablene er lyse blå på bildet :)

eksempel.JPG

 

 

Noe som snekkern har her med logo'r og vifter i:

Picture%20200.jpg

 

Noen som har tips til rydding i kabinettet mitt?

Jeg har alt for mange ledninger, men MÅ ha det pga jeg må ha xtra strøm til skjermkortet og extra strøm til CPU vifta, som også er koblet en vifte kontrol på!

 

Greit hvis noen hadde noen smarte tips og tricks!

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle ledninger som skal til vifter, gjør du så kort som mulig, og gjemmer dem så godt som mulig.... GJerne lodde og bruke sukkerbiter (ja, jeg har gjort det på alle viftene mine)

 

Gjem så mye som mulig ledninger BAK harddisk plata.

 

Hvis mulig, prøv å få strømkabelen til skjermkort, til å gå rundt langs kanten, for så å ligge under skjermkortet, og forhåpentlighvis bli temlig usynlig der.

 

Ungå faltkabler, bruk runde.. Ikke legg dem i en stor sløyfe rundt i hele kabinettet, pakk dem så godt som mulig sammen og gjem dem bak plata..

 

Kjøp kabelstrømpe til ATX kontakta.

 

Legg usb/lyd/power/led ledninger langs hjørnet nederst ved hovedkortet. Strips er tingen..

Lenke til kommentar
alle ledninger som skal til vifter, gjør du så kort som mulig, og gjemmer dem så godt som mulig.... GJerne lodde og bruke sukkerbiter (ja, jeg har gjort det på alle viftene mine)

 

Gjem så mye som mulig ledninger BAK harddisk plata.

 

Hvis mulig, prøv å få strømkabelen til skjermkort, til å gå rundt langs kanten, for så å ligge under skjermkortet, og forhåpentlighvis bli temlig usynlig der.

 

Ungå faltkabler, bruk runde.. Ikke legg dem i en stor sløyfe rundt i hele kabinettet, pakk dem så godt som mulig sammen og gjem dem bak plata..

 

Kjøp kabelstrømpe til ATX kontakta.

 

Legg usb/lyd/power/led ledninger langs hjørnet nederst ved hovedkortet. Strips er tingen..

kan du ta bilde ?? vil se ! :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...