Gå til innhold

Er dette normalt?


EmK

Anbefalte innlegg

PC'en låser seg etter et par minutters aktivitet. Hvor lang tid det tar før den krasjer, avhenger av hvor mye harddisk-aktivitet det er. (kopiering osv.)

Åpner så PC-en for å ta en kikk på disken; skrur løs skruene for å ta den ut, og *AU*; jeg brant meg.. så varm var harddisken.

Er dette normalt? Er det "sunt" for en disk og være nær kokepunktet? (har ikke målt tempen... men varmt var det..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe om at 75GXP har hatt noe problemer med varme, men IBM-diskene er generellt en av de kjappeste diskene så det kan hende...?

 

(Jeg kjøper aldri IBM noe mer etter at jeg har hatt problemer med 2 av 3 stk og likedan en kamerat av meg, men med et ulikt problem)

Lenke til kommentar

Kunne nok være lurt å montere vifte.. Men det har jo fungert utmerket før! Jeg har hatt 2 disker i denne maskinen over lengre tid, men det er først nå, etter en reformatering (og riktignok litt flytting på saker og ting) at det har blitt et problem.

Lenke til kommentar

Kunne nok være lurt å montere vifte.. Men det har jo fungert utmerket før! Jeg har hatt 2 disker i denne maskinen over lengre tid, men det er først nå, etter en reformatering (og riktignok litt flytting på saker og ting) at det har blitt et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...