shamanix Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Åsen får jeg uintallert direct x 9.0c?? for det har Fucka opp saker å ting... bare installer 9.0b
TDK Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 (endret) Åsen får jeg uintallert direct x 9.0c?? for det har Fucka opp saker å ting... Da har du driti deg ut på høyt nivå. Du må nok reinnstalere xp eller formatere. Dx er nesten umulig å avinnstalere. Hmm. trodde det ikke var mulig å fjerne det jeg... Endret 27. mai 2004 av TDK
Spirre Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 det kan funke å legge inn den gamle igjen, men det ligger nok en del dritt til overs fra den nye uansett, benytt sjansen til å formatere og rydde opp på hdd'en da vel
FenrisC0de Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 jeg tror det er smart å vente til den offesielle releasen kommer, beta av slike ting er aldri en veldig god idè, spesielt ikke når det ikke er microsoft som har "sluppet" den!
tbend Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Detta var ikke bra.... Hvor finner jeg Beta driverne? Var det ikke de som gjorde hoppet? Mot dette.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå