Gå til innhold

Windows XP SP1 - Fullstendig klikk


TMH

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et festlig problem! Etter at jeg avinstallerte Iomega Zip 100, klikket pcen fullstendig, og da mener jeg fullstendig! uansett hvilken oppstartsmodus jeg velger, så hopper den til blåskjem, og starter på nytt. Når jeg startet med XP cden for å få tilgang til dataene mine, for å reparere filen, får jeg "ingen tilgang" uansett hvilken mappe jeg prøver å gå inn på.. Jeg kan ikke si annet enn at XP er det VERSTE OS jeg noen gang har sett!

 

Heldigvis var jeg så "smart" at jeg tok backup av driverene Iomega avinstallerte, så jeg trenger bare å få tilgang til documents and settings of windows/system32/drivers

 

Noen som vet hvordan jeg får tilgang til filene mine igjen? jeg har ikke kryptert dem, eller noe som skulle føre til dette problemet!

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
win xp er buggete. Win2k sp4 er mye bedre.

En komplett latterlig påstand! Det kommer selvsagt an på hva man skal bruke maskina si til - jeg synes begger er gode OS, men jeg foretrekker XP fordi det "ser" litt mer snasent ut...

 

Når det kommer til problemet i denne topicen kan du jo bare nappe ut disken og sette den som slave, pakke i en annen disk som du installerer med XP og dermed skaffe deg tilgang til filsystemet på den "gamle" systemdisken din. Det tar jo litt tid, men det funker ihvertfall for å få tilgang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...