Gå til innhold

Radioheads "nye" album


Sondre^^

Anbefalte innlegg

Com Lag: 2+2=5

 

Skaffa det i dag...svinedyrt, 189 spenn for et album med 10 sanger og en video, men siden det er snakk om radiohead er ikke penger lenger noe mål :p det inneholder to liveinnspillinger av sangen 2+2=5 (hvorav en var video), to remixer av gamle sanger, en ny versjon av en gammel sang, i tillegg til seks "b-sides"/sanger som ikke har fått være med gamle album...jeg synes foreløpig dette virker som bra greier, men neppe noe for folk som ikke elsker radiohead...

 

Sangene:

 

1; 2+2=5 Live, London

2; Remyxomatosis (remix av Myxomatosis fra Hail to the Thief, mixet av Christian Vogel)

3; I Will (Los Angeles Version av sangen fra Hail to the Thief)

4; Paperbag Writer (ikke med på noen tidligere album, men inspirert av Kid A)

5; I Am a Wicked Child (samme som over, men minner mer om Ok Computer-perioden)

6; I Am Citizen Insane (heller ikke med på noen album, sangen minner litt om Everything in its Right Place fra Kid A)

7; skttrbrain (remix av Scatterbrain fra Hail to the Thief, mixet av ForTet)

8; Gagging Order (enda en nyhet, denne minner også om Ok Computer i formen)

9; Fog (again) (heller ikke med på tidligere album, denne er en av de fineste, den høres ut som om den kunne vært med på Amnesiac)

10; Where Bluebirds Fly (samme som over, men denne er uten vokal, og minner en del om Kid A)

Enhanced By; Live Footage av 2+2=5 fra Belfort Fevstival

 

På dette albumet har de miksa artwork fra Kid A/Amnesiac, albumtittel fra Hail to the Thief, og musikk fra alle tidsepokene...

 

noen andre av dere som har skaffa dette albumet?

 

 

small2004518105044525813.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Radiohead er jo bra saker, men må innrømme at jeg synes dette albumet virker litt tynt. Litt oppkok?

 

heh, det er jo snakk om b-sides og remixer (jeg synes remixene suger, men mange av b-sidesa er veldig fine)...det er ikke akkurat noe nytt album, men det er allikevel bra sanger...det er vel det som teller? men dette er vel en greie for fans som har alt de har utgitt, dersom du ikke har alle de 6 obligatoriske platene enda ville jeg heller kjøpt en av de (i følgende rekkefølge: bends->o.c.->httt->kid a->amn.->p.h.), men jeg vet at du ihvertfall har (og digger) o.c., og da liker du sannsynligvis både i am a wicked child og gagging order, og sikkert også fog (again) og paperbag writer (umulig å ikke like de :p) fra det nye albumet...

 

 

Dette albumet koster £11.99 på Play.com.

 

*host*

ikke faen om jeg venter noen dager ekstra på et album av radiohead for å spare penger...bare de timene fra jeg visste at albumene var i hyllene til jeg hadde det i hendene var veldig kjipe.. Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Radiohead er jo bra saker, men må innrømme at jeg synes dette albumet virker litt tynt. Litt oppkok?

Syns oppkoket begynte etter ok computer eg...

 

nå skal det likevel seiast at eg er stor radiohead fan og har alle album, men syns at "the bends" er det beste albumet (ja er klar over at det er ei sjelden meining), og ok computer på en god nr 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...