Gå til innhold

Cs feilmelding!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:D Hei :D

Når jeg skal connecte servere på lan i cs, kommer det opp en feilmelding hvor det står "Lan servers are restricted to lokal clients (Clas c).

Er det noe jeg kan gjøre med denne feilmeldingen? :D
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er all seeing eye? hvor laster men ned det?

Er steam steam.dll???

Det er noe dritt som vist nok skal finne de beste/mest aktive serverene på nettet...

Skrevet

bare legg sv_lan 0 i configen så får du ikke den feilmeldinga.... var også en annen som skreiv det men men en liten repetisjon er greit, og hvis du ikke veit hvor configen ligger så send pm til meg :p

Skrevet

har hatt samme problem jeg

fant ut at viss du er i 2 nettverk samtidig kann du ikke connecte til noe server

så viss du har 2 nettverkskort som er koblet opp på forsjellige switcher kommer du ikke inn på noen servere :mad:

Skrevet
har hatt samme problem jeg

fant ut at viss du er i 2 nettverk samtidig kann du ikke connecte til noe server

så viss du har 2 nettverkskort som er koblet opp på forsjellige switcher kommer du ikke inn på noen servere :mad:

det har alltid fungert hos meg... :hmm:

Skrevet (endret)

Ja, jeg har steam, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal bruke det

Er det på så lenge det ligger på den linjen nede til høyre i skrivebordet????

Endret av PepsiCo
Skrevet
Ja, jeg har steam, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal bruke det

Er det på så lenge det ligger på den linjen nede til høyre i skrivebordet????

Du kan ikke ha steam nede på linja, å så start opp cs fra ei egen mappe da!

Du må ha cs installert I steam!

da skal alt fungere...

Skrevet (endret)

Installere CS i steam? Jeg fikk jo steam etter CS, må jeg reinstallere?

EDIT: OK, det står under available og ikke under my games, hvordan skal jeg innstallere det der????

Endret av PepsiCo
Skrevet
Installere CS i steam? Jeg fikk jo steam etter CS, må jeg reinstallere?

EDIT: OK, det står under available og ikke under my games, hvordan skal jeg innstallere det der????

Altså, gå inn på games på Steam, så ser du på "my games" og "available games"

De som ligger under my games, er de spillene du har eller kan få tak i gratis (de som er grå er de som ikke er installert enda, mens de som er farge på er de som er klare for spilleing!)

De som ligger under Available games, er de som du kan skaffe deg, men som du må betale for!

Hvis du ikke har installert cs, så ligger det, sammen med CZ, i available games...

Bare trykk dobbelklikk på Counter-Strike!

Da får du opp et vindu der du skal ha valget mellom "buy game" og "i already own this game" eller noe sånt (lenge siden jeg installerte Steam :whistle: )

Så trykker du på "i already own this game", og da blir du bedt om å skrive inn CD-keyen din...

Hvis du har HL originalt, så skal du ikke ha noen problemer (som oftest i allefall)

PS: du kan også bruke keys fra Oposing force og Blueshift! :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...