Gå til innhold

Cs feilmelding!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk med en key, men når jeg registrerte kom det at nettverket var for travelt, men at jeg kunne bruke Half-Life Platinum imens, og at de sa ifra når jeg kunne prøve igjen. Etterpå kom det en melding om at spillene ikke ble lagt til i my games, og når jeg prøvde igjen etterpå kom det en beskjed om at CD-Keyen var brukt.

Lenke til kommentar
og når jeg prøvde igjen etterpå kom det en beskjed om at CD-Keyen var brukt.

Å herregud! FORBANNA STEAM! :mad:

Jeg hater det så umåtelig mye!!!!

Gabe VAR kanskje et "geni" da han lagde HL, men da Steam kom må han jo ha tenkt med rævva si! (fordi om at den er GIGANTISK stor trenger ikke det bety at den er smart! ;) )

Det er (i allefall føler jeg det slik) et få-tall folk som er så "heldige" å få kjøpt et HL, og får brukt en cd key....

 

Altså, det er tydeligvis noen som bruker cd keyen din....

Hvis ikke er det bare det helt vanlige problemet med steam...

Ikke tro du er alene, jeg kjenner en haug med folk som ikke får det til å funke, og prøvd å hjelpe flere på forumet her...

 

Merkelig nok, greide jeg HELE Steam-install prosessen helt greit og uten NOEN problemer! :hmm: Lucky me! :innocent:

Lenke til kommentar

En av de viktigste grunnene til at steam kom var jo at ên Cd-key kunne bli brukt på mange forskjellige servere på internett SAMTIDIG (1.5)

Det kan man ikke på 1.6.

Mere penger til Valve og mere CS utvikling :w00t:

(i prinsippet :hmm: )

 

Når det gjelder "restricted to class C" fikk jeg det og når jeg hadde 2 nettverk (trådløs+100mb) ved å koble ut den jeg ikke trengte og restarte funket d.

Lenke til kommentar
Når det gjelder "restricted to class C" fikk jeg det og når jeg hadde 2 nettverk (trådløs+100mb) ved å koble ut den jeg ikke trengte og restarte funket d.

Det har vi alerede fått fiksa, det du sa nå!

Vi fant ut at han ikke hadde installert cs INNE I steam!

Så det er ikke et problem lenger, det som ER et problem, er at cd keyen hans ikke vil la seg registrere!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...