Gå til innhold

Ta opp i windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fraps kan jo brukes da? men er ikke noe jeg kan anbefalle...

 

Driver å tenker på et program her, husker ikke hva det heter. Het noe med Camsamia eller Camsania, jeg husker at det var utrolig enkelt å bruke, samtidig så kan du ta opp i alle slags codecer. Men jeg husker ikke hva det heter altså, har søkt på det, men finner det ikke... Kan noen av de på forumet vet hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Fraps kan jo brukes da? men er ikke noe jeg kan anbefalle...

 

Driver å tenker på et program her, husker ikke hva det heter. Het noe med Camsamia eller Camsania, jeg husker at det var utrolig enkelt å bruke, samtidig så kan du ta opp i alle slags codecer. Men jeg husker ikke hva det heter altså, har søkt på det, men finner det ikke... Kan noen av de på forumet vet hva jeg snakker om?

OK og det kan kjøre native FPS (25/24 eller 30) ? :)

 

Det Easy Video Cap var ikke så bra, men takker for forslaget ;)

Lenke til kommentar
Fraps kan jo brukes da? men er ikke noe jeg kan anbefalle...

 

Driver å tenker på et program her, husker ikke hva det heter. Het noe med Camsamia eller Camsania, jeg husker at det var utrolig enkelt å bruke, samtidig så kan du ta opp i alle slags codecer. Men jeg husker ikke hva det heter altså, har søkt på det, men finner det ikke... Kan noen av de på forumet vet hva jeg snakker om?

Camtasia?

 

 

Trådstarter: Dette hører IKKE hjemme i "annet om hardware"! Hvor er hardwaren i dette?

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Har laget flere screencasts på system-log.com med BB FlashBack fra BB Software. Fungerer veldig bra og er veldig lett å sette seg inn i. Du kan da ta opp fra hele skjermen, fra et vindu, eller fra et visst sted på skjermen.

 

Du kan lese litt mer om BB Flashback her!

 

PS : her kan du se en screencast som jeg har laget med BB, for å se om det er noe for deg : Configuring uTorrent for network use

Endret av System-log.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...