Daniel Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Orginal Armies Only Det spillet høres kult ut Har du noen screenshots? ...dott. Vil tro han mener at de kun bruker de tre originale lagene, USA, Kina og GLA. (Hvis ikke er det vel jeg som er dott )
notalive Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 (endret) Orginal Armies Only Det spillet høres kult ut Har du noen screenshots? ...dott. Vil tro han mener at de kun bruker de tre originale lagene, USA, Kina og GLA. (Hvis ikke er det vel jeg som er dott ) Nå vil jeg tro jeg er en dott men du kan jo være det uansett skal vi fixe et lan i helga viss det går? Endret 10. juni 2004 av notalive
hallyboy Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 (endret) Prøv å spille mot 7 inf generaler på hard med airforce kan ikke tenke meg den som klarer det.... Mot AF generalen så spammer de med minigunners og rakketmenn..... Men litt morro er det nå man får snipers Endret 13. juni 2004 av hallyboy
notalive Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Prøv å spille mot 7 inf generaler på hard med airforce kan ikke tenke meg den som klarer det.... Mot AF generalen så spammer de med minigunners og rakketmenn..... Men litt morro er det nå man får snipers tror ikke jeg tørr å prøve heller:P da vil jeg heller være laser geneal mot af hehe:P - notalive
Daniel Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Er du helt nødt til å vente over en måned før du svarer? Endret 15. august 2004 av nerdVANNA
notalive Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 (endret) Er du helt nødt til å vente over en måned før du svarer? jepp;) denne gangen måtte jeg det EDIT, jeg kjeda meg en go del da jeg skreiv posten...kan ikke forstå at det ikke skal være lov no offence Endret 16. august 2004 av notalive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå