notalive Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Hei, vet noen om noen plasser man kan laste ned nye baner på Generals: Zero Hour, det er et kjempebra spill jeg er ikke spesielt flink men klarer en til to hard army når de er China infanteri general å jeg gla toxic, men dere er vel usa airforce, er det noen som klarer 7 hard army?
Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 www.planetcnc.com er en kjempebra fan-site....tilhører dog gamespy da
Daniel Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 (endret) Vil anbefale deg å skrive litt tydeligere, notalive. Bruk komma og punktum bedre, og merk nye setninger med stor bokstav. Det er litt vanskelig å lese det du skriver. (Sorry for off-topic) Endret 25. mai 2004 av nerdVANNA
notalive Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 Vil anbefale deg å skrive litt tydeligere, notalive. Bruk komma og punktum bedre, og merk nye setninger med stor bokstav. Det er litt vanskelig å lese det du skriver.(Sorry for off-topic) Okei, jeg skal prøve men klarer det sikkert ikke... Du kjenner jo meg
hallyboy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Vil anbefale deg å skrive litt tydeligere, notalive. Bruk komma og punktum bedre, og merk nye setninger med stor bokstav. Det er litt vanskelig å lese det du skriver.(Sorry for off-topic) Dette er teit av deg å skrive... du har vel ikke noe med ossen han skriver. Har du vel?
Daniel Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Vil anbefale deg å skrive litt tydeligere, notalive. Bruk komma og punktum bedre, og merk nye setninger med stor bokstav. Det er litt vanskelig å lese det du skriver.(Sorry for off-topic) Dette er teit av deg å skrive... du har vel ikke noe med ossen han skriver. Har du vel? Jo, faktisk. Han er en av mine nærmere venner, og jeg er derfor pålagt ansvaret med å påpeke alt han gjør feil. Egentlig ikke, men jeg liker å rette på ham.
Carnifex Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hei, vet noen om noen plasser man kan laste ned nye baner på Generals: Zero Hour, det er et kjempebra spill jeg er ikke spesielt flink men klarer en til to hard army når de er China infanteri general å jeg gla toxic, men dere er vel usa airforce, er det noen som klarer 7 hard army? Jeg spiller ikke så mye lenger, men jeg likte best USA laser general. Turretsene er glimrende. tror aldri jeg har slått mer enn 5 hard..
FenrisC0de Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 når jeg drev og spillte C&C Generals ZH når jeg hostet mine min LAN`s, så var jeg og en venn uslålige, jeg var AirForce General, og min venn var China Infantry eller Tank general.. det var gøy
notalive Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hei, vet noen om noen plasser man kan laste ned nye baner på Generals: Zero Hour, det er et kjempebra spill jeg er ikke spesielt flink men klarer en til to hard army når de er China infanteri general å jeg gla toxic, men dere er vel usa airforce, er det noen som klarer 7 hard army? Jeg spiller ikke så mye lenger, men jeg likte best USA laser general. Turretsene er glimrende. tror aldri jeg har slått mer enn 5 hard.. Hva??? jeg klarer ikke mere enn 3... eller... går det an å slå 7??? jeg kan ikke fatte hvordan Endret 3. juni 2004 av notalive
hallyboy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Du kan jo sjekke: Cncden.com De har alt du kan tenke deg med ekstra stash... Men å ta 7 hard armys er vel ikke noe problem... Spill heller på internett det er rått... Kjedelig for meg.... pc'en min er for sucky for å spille 4 mot 4... kan spille maks 3 mot 3
notalive Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Du kan jo sjekke: Cncden.com De har alt du kan tenke deg med ekstra stash... Men å ta 7 hard armys er vel ikke noe problem... Spill heller på internett det er rått... Kjedelig for meg.... pc'en min er for sucky for å spille 4 mot 4... kan spille maks 3 mot 3 Hehe, takk for siden men jeg har modem () hær i ødemarka kan ikke spille over nettet da men hvilket lag er du å dem viss du klarer 7 hard army???
Thorvald Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hvis spillet hadde vært stabilt så er det 0 problem og slå 7 maskiner på hard. USA super våpen general eller laser general. Det som er morsomt med spillet er, Det er og slå 7 data på hard og blir knust av en newbie på internett. Spill med folk og glem maskinen
notalive Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 betyr det at du klarer sju hard? jeg ble litt usikker her
Daehli Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 klarte bare 6stk jeg umulig med en hard som begynner i din egen hage
Thorvald Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 betyr det at du klarer sju hard? jeg ble litt usikker her Jepp, har klart det noen ganger. Holder ranken brigader general på internett. Brukernavn : ULV
notalive Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 betyr det at du klarer sju hard? jeg ble litt usikker her Jepp, har klart det noen ganger. Holder ranken brigader general på internett. Brukernavn : ULV hmm... hvilket lag er du og de? er de på samma lag? jeg klarer såvidt tre hard å da er jeg GLA Toxin vs Infantry, å klarer jeg det er jeg veldig heldig! hvilken strategi bruker du sånn stort sett?
kåre Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Generals/ZeroHour kunne blitt det største innen rts noensinne, hadde bare det forpulte EA tatt ansvar for produktene sine... Nå har all support blitt lagt ned og ingen flere patcher vil bli lansert. I tillegg så nekter de å gi ut en patch som community'en vil lage ferdig for EA, eneste de behøver er å gi den ut som offisiell, men de gir blanke fan. Spillet er fullstendig rasert av ubalanse, cheat's og spam...men EA har nå melket produktet lenge nok og går dermed videre til neste uferdige spill de skal gi ut. Vil anbefale alle om å unngå EA spill for all fremtid. De er et gigantisk parasittselskap som driter fullstendig i kundene og produktene sine. Jeg spiller mot kompiser og stort sett bare OAO, det er det eneste som fungerer skikkelig.
notalive Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 Generals/ZeroHour kunne blitt det største innen rts noensinne, hadde bare det forpulte EA tatt ansvar for produktene sine... Nå har all support blitt lagt ned og ingen flere patcher vil bli lansert. I tillegg så nekter de å gi ut en patch som community'en vil lage ferdig for EA, eneste de behøver er å gi den ut som offisiell, men de gir blanke fan. Spillet er fullstendig rasert av ubalanse, cheat's og spam...men EA har nå melket produktet lenge nok og går dermed videre til neste uferdige spill de skal gi ut. Vil anbefale alle om å unngå EA spill for all fremtid. De er et gigantisk parasittselskap som driter fullstendig i kundene og produktene sine. Jeg spiller mot kompiser og stort sett bare OAO, det er det eneste som fungerer skikkelig. hmm... ja øh... Hva er OAO?
notalive Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 Orginal Armies Only Det spillet høres kult ut Har du noen screenshots?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå