steinberg Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 for en stund siden begynte maskinene min å hakke når den spilte mp3 musikk. når jeg prøvde å starte den opp på nytt så begynte den bare å pipe. jeg prøvde da å ta ut 1 av de 2 ram brikkene som jeg har og da startet den igjen, men bare for en dag. neste dag stod alt stille, men det var ingen piping. nå har jeg prøvd å bytte skjermkort, hovedkort men ikke noe av det har hjulpet. er det noen der ute som har noen anelse om hva som er galt? min maskin er som følger: dragon chieftec kab (nå) asus a7v333 hovedkort ati radeon 64ddr 1 256 mb ram brikke ikke reg 1 512 mb ram brikke ikke reg creative sb live platinum
steinberg Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 + amd xp1800 og amd water kit :smile: hjelp noen
Papirpose Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Har du prøvd med en helt annen RAM-brikke? Det kan jo hende at begge to er gåene.
steinberg Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 nei men det virker rart at begge skal crashe samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå