Gå til innhold

jepp... enda en hjemmelaget vannkjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takker :) har to 80mm vifter som står ovenfor hverandre på den ene siden av kabinettet, disse suger for øyeblikket luft inn mot graf. kortet, men jeg tenkte på å sette radiatoren på disse. Det betyr at luften først går igjennom radiatoren, og etterpå inn mot graf. kortet. Det er såvidt plass. Men er det i dette tilfelle best å snu viftene slik at lufta som går igjennom radiatoren kommer ifra kabinettet, og ikke utenfor? eller bør radiatoren få frisk luft, og resten av kabinettet får luft som allerede har gått igjennom radiatoren?

 

alternativ 1 (viftene suger luft innenifra)

alt1.JPG

 

alternativ 2 (viftene suger luft utenifra)

alt2.JPG

 

For å kommentere det første du sikkert tenker på: Ja, jeg vet jeg ikke er noe flink til å tegne :blush:

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar
hvis du har mulighet til å sette radisen i front, så hadde det vært bedre..

 

men hvis du må ha det slik så gå for al.2 men at du bytter plass på viftene og radisen.

har ikke mulighet i front nei, og det kan bli vanskelig å bytte plass på viftene, men får se hva jeg får til...

Lenke til kommentar

noen fine setninger å bruke:

"Vannkjøling begynner å bli veldig vanlig nå"

"Jeg hører om veldig få uhell med vannkjøling" (underdrivelse er flott)

 

Også kan du vise dem noen fine bilder av kabinetter med vannkjøling

og selvsagt vise dem noen produkter i noen nettbutikker osv..

 

hvis ingenting annet funker er det bare å gi f og kjøpe vannkjøling uansett hva de sier.. :D

 

PS: jeg stiller meg ikke ansvarlig for eventuelle fysiske eller psykiske skader som blir påført personer som har fulgt de ovenfornevnte råd. Jeg stiller meg heller ikke økonomisk ansvarlig om personen som følger de ovenfornevnte rådene uheldigvis skulle bli kastet ut hjemmefra som følge av dette.

 

:D

Lenke til kommentar
noen fine setninger å bruke:

"Vannkjøling begynner å bli veldig vanlig nå"

"Jeg hører om veldig få uhell med vannkjøling" (underdrivelse er flott)

 

Også kan du vise dem noen fine bilder av kabinetter med vannkjøling

og selvsagt vise dem noen produkter i noen nettbutikker osv..

 

hvis ingenting annet funker er det bare å gi f og kjøpe vannkjøling uansett hva de sier.. :D

 

PS: jeg stiller meg ikke ansvarlig for eventuelle fysiske eller psykiske skader som blir påført personer som har fulgt de ovenfornevnte råd. Jeg stiller meg heller ikke økonomisk ansvarlig om personen som følger de ovenfornevnte rådene uheldigvis skulle bli kastet ut hjemmefra som følge av dette.

 

:D

LOL!!!!!! :p:p:p

Lenke til kommentar

haha! Flotte råd :thumbup: Har for øvrig allerede slått opp i en katalog på vannkjøling, som ligger "tilfeldig" åpent på stuebordet, og den bærbare PC'en har en side oppe om hvor enkelt og sikkert det er å lage egen vannkjøling, også "tilfeldig" plassert på stuebordet.

 

Jeg regner med at de snakker om det seg imellom i kveld, lar det gå en uke eller to bare for å pine meg, og dermed "overrasker" meg med en komplett vannkjøling installert i PC'en når jeg kommer hjem fra skolen en dag. (I beste fall). Eventuelt lar de meg bruke pengene mine på hva jeg vil, og gir meg en advarsel som lyder slik: "Hvis det ender opp med at den vannkjølingen ødelegger PC'en din, skal vi le så rått at du aldri vil glemme...."

 

Either way, I'm happy :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...