Gå til innhold

Snowboard spill?


Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det ufattelig lite snowboardspill til PC og mange til ps2 og diverse konsoller? Jeg satt en gang i tiden og storkoste meg med X-Games Pro Boarder, men så kom Supreme Snowboarding og jeg var frelst. Men så stoppet det? Ingen flere snowboard spill til data? Hvorfor i huleste skjedde det? Supreme Snowboarding funker jo ikke i Win2k eller Xp heller, så nå må jeg klare meg med Tony Hawk 3(som ikke er like morro som å fyke nedover fjellet med puddersnøen føykende i ansiktet). Vet noen om det er noen som er underveis med et nytt snowboard spill? Det er jo leit å bruke et par tusen kroner på en konsoll bare fordi det ikke finnes snowboard spill til data (ikke at jeg skal det da, men men)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trist det der ja... ProBoarder rocka, og rocker vel forsåvidt enda. Det er ikke så lenge sida jeg spilte det sist.

 

Det funker i XP hvis du bare bruker en spes .reg fil som ordner litt. Har den liggende hvis du trenger, det løste iallfall problemet for meg. Har prøvd å få support på spillet fra EA, men de svarer ikke engang... :sad:

 

Om du er sugen på snowboardspill så er det ingen som slår Amped på xbox, det EIER! :smile:

Lenke til kommentar

husker jeg spilte proboarder på en 100mhz en gang, det rocka selv om det hakka en del :smile:

 

kan du ikke kjøre programmer i XP slik at de kjører i senere win versjoner (eller noe sånt), siden du ikke kan spille supreme snowboarder i XP, se på egenskaper for .exe fila du starter spillet med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...