Gå til innhold

Hjelp med Tony Hawk 3?


Anbefalte innlegg

Ok, dette er første gang jeg blir nødt til å spørre om hjelp, men jeg sitter helt fast.. Jeg har rundet spillet fullstendig med min første character untatt å hente alle "stat points".. Jeg mangler en på LA og en på skater island..

 

I LA er den siste inne i tårnet rett ved starten, men hvordan får jeg tak i den? Jeg kan jo se ned på den da jeg står oppe på bygningen, men jeg kommer meg ikke dit?

 

På skater island vet jeg ikke hvor den siste er engang.. Må jeg åpne noen dører eller what? Husker jo i toeren så var det et lignende brett som man måtte raile oppe i taket så åpnet døren seg. Må man det her?

 

Jeg sitter helt fast, så all hjelp ville settes pris på. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-10 18:27, zimen skrev:

Ok, dette er første gang jeg blir nødt til å spørre om hjelp, men jeg sitter helt fast.. Jeg har rundet spillet fullstendig med min første character untatt å hente alle "stat points".. Jeg mangler en på LA og en på skater island..


I LA er den siste inne i tårnet rett ved starten, men hvordan får jeg tak i den? Jeg kan jo se ned på den da jeg står oppe på bygningen, men jeg kommer meg ikke dit?


På skater island vet jeg ikke hvor den siste er engang.. Må jeg åpne noen dører eller what? Husker jo i toeren så var det et lignende brett som man måtte raile oppe i taket så åpnet døren seg. Må man det her?


Jeg sitter helt fast, så all hjelp ville settes pris på. :smile:


 

Ok, dette er første gang jeg blir nødt til å spørre om hjelp, men jeg sitter helt fast.. Jeg har rundet spillet fullstendig med min første character untatt å hente alle "stat points".. Jeg mangler en på LA og en på skater island..

 

I LA er den siste inne i tårnet rett ved starten, men hvordan får jeg tak i den? Jeg kan jo se ned på den da jeg står oppe på bygningen, men jeg kommer meg ikke dit?

 

På skater island vet jeg ikke hvor den siste er engang.. Må jeg åpne noen dører eller what? Husker jo i toeren så var det et lignende brett som man måtte raile oppe i taket så åpnet døren seg. Må man det her?

 

Jeg sitter helt fast, så all hjelp ville settes pris på. :smile:

 

For å ta LA først:

 

Du må åpne gitterlukene på taket av denne bygningen for å komme til dette stat-poenget. Dette gjør du ved å raile langs veggen der du utførte det varial kickflip-hoppet over trappene. Har du gjort det riktig, skal du kunne høre lyden av en dør som åpner seg.

 

Deretter Skaters Island:

 

Du må raile den propellen som henger på veggen (er ikke helt sikker på HVA du må raile). Da åpnes det en dør ut av skatehallen, og du kommer til et sjørøverskip. Ytterst framme på skipet skal dette stat-poenget ligge.

 

Vil anbefale http://www.planettonyhawk.com for nyheter, mods (ekstra brett, skins osv.) OG en oppdatering til THPS3 (1.01).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...