Gå til innhold

Hjelp til valg av subwoofer


Anbefalte innlegg

Får tilsendt Etons 10" 620 Hex sammen med en Inosic RAS 400 sterker jeg snart. Suben blir pyramideforma og vil nok passere enhver WAF uten problemner regner jeg med :green:

 

Elementet er simulert i Sound Easy til å dra ned til 24Hz flatt og 10Hz -10 Db i rom.

Vil nok gi både kinofølelse og være kjapt nok til musikk :D

 

Blir jul i juli på meg i år :p

P.S:

WAF = Wife Acceptancy Factor

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legg til noen lapper og kjøp deg en sånn:

 

http://www.tronika.no/speakers/sa_wx900.html

 

Det skal jeg gjøre når feriepengene kommer! Et vanvittig dyr av en subwoofer....

Har testet den på jobben. Er ikke allverden imponert. Den er rask, men ikke så mye mer.....

 

Jeg synes det finnes bedre alternativer til den prisen (tung og stor er suben også gitt).

Hvis du har testet den i et lokale ala elkjøp/expert skjønner jeg godt din missnøye. Snakk med dem som har denne i hjemmekinoen du...

Joda, forstår hvor du vil hen, men jeg har testet andre suber i samme lokale, med mye bedre resultat.... (blant annet den jeg har selv)....... Gjett hvordan den er i hjemmekino oppsett.....

 

Det finnes ikke dårligere subwoofere til den pris (som blant annet sonyen koster), men ingen viser seg å være overlegen på alle punkter. Alle har svakheter, så du må finne den du liker best....

 

En annen ting er jo at sony'en har en WAF = 0!! grunnet størrelse.. Den minner om et middels bord..

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
Takk for tipset cdrom!

 

Er det noen som har erfaringer med denne?

 

har du erfaringer fra kjøp over sverige? hvor mye ca må eg regne med å betale for å få den sendt?bor i hordaland..

Det er ikke så mange her i Norge som har dette merket da dette er såpass nytt men hører veldig mange positive tilbakemeldinger fra svenskene.

 

Du bor nok litt langt fra grensen til at det kan lønne seg å kjøpe fra fyndborsen vil jeg tro desverre... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...