Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom har satt opp prisene!


Anbefalte innlegg

pjuik, kan du være så snill og RINGE til Bluecom før du gjør anskrik og slakter dem på forumet for noe som sannsynligvis er en liten feil fra deres side?

 

Hvis du har det så forferdelig travelt, så sjekk #bluecom på efnet. Jeg er ikke sikker på om det er noen som jobber der nå, men det var i alle fall en av dem der i natt...

 

Forresten, de dekker seg ganske godt med pkt. 5.3 og 5.5 i standardavtalen... :ermm:

Jeg har ringt dem flere ganger tidligere får å få den nye prisen (kr 349) men til ingen nytte.

Politikken de driver anser jeg ikke som "en liten feil fra deres side", men som helt bevisst utspekulert.

 

5.3 og 5.5 omhandler kun utstyr i den avtalen jeg har. Den er fra 2001, så standardavtalen har vel blitt endret etter den tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke noen annen ISP heller ville brukt tid på å finne ut hvilke kunder som betalte mer enn det de skulle, tar kanskje ikke veldig mye tid, men så lenge ikke kunden er oppmerksom, og det står i avtalen at kunden selv skal ta kontakt, så tror jeg ikke ISP'en har problemer med å få betalt mer.

? Hvis prisen for abonnement X er kr. Y i dag, tar det en databasefyr ca. 45 sekunder å koke ihop en spørring som sjekker hvem som har abonnement X og betaler mer enn Y kroner i dag, og evt sette ned prisen for alle det gjelder. Det er ikke et spørsmål om å bruke tid i det hele tatt, kun et spørsmål om å sikre seg mest mulig penger ved å legge alt ansvaret over på kunden. Det finnes andre leverandører (NGT, for eksempel) som setter ned prisene for alle kunder når en prisendring gjennomføres, og etter min mening er det en selvfølgelighet at det er slik det skal være. Det er det dessverre tydeligvis ikke alle som synes.

 

E

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...