Gå til innhold

Butikker i Bergen som selger Chieftec kabinetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det finnes noen butikker i Bergen som selger Chieftec Dragon kabinetter?

Har lyst til å kjøpe et slikt, men vil helst ikke kjøpe over nettet.

Vet noen om butikker i Bergen som selger slike kabinetter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Komplett og Flexi-Data ligger på Laksevåg i Bergen. Begge har dette kabinettet, men hos Flexi-Data må du bestille det på nettet (evt telefon) for så hente det hos de et par dager senere.

-Starblade

Skrevet

Absolutt Data på Minde har også Chieftech kabinett på lista si (er lagervare?), lik pris med Komplett på kabinettet eg såg. Har handla 95% av mitt datautstyr hos Flexi-Data siste 6 mnd. pga. pris - slipper å sponse Posten når en er i Bergen og henter. Får nå hentemelding på SMS og mail, flott når en ikkje har tilgang til mail og "roter rundt".

Skrevet

anbefaler flexi-data. billigere enn komplett sine web-priser. skal du kjøpe hos komplett på laksevåg må du betale "butikkpris". hvis du bestiller fra komplett på nett er du NØDT å få d i posten. flexi data har kjapp levering også. bestiller du om f. eks mandag morgen er d ofte sannsynlig at d kan hentes neste dag. d har skjedd med meg 2/2 ganger (får se i morgen om d skjer 3/3)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...