ratrune Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Jeg lurer på om det finnes noen butikker i Bergen som selger Chieftec Dragon kabinetter? Har lyst til å kjøpe et slikt, men vil helst ikke kjøpe over nettet. Vet noen om butikker i Bergen som selger slike kabinetter?
hasuwest Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Hei! Jeg vet ikke om Flexi-Data bare selger over nett.. Men du kan i alle fall bestille det over net http://www.flexi-data.no så kan du velge å hente det!
byggeren Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Ligger ikke komplett på Nestun? Bergensere er noen heldigriser, både komplett og Flexi-data innen rimelig rekkevidde. Bare så synd med alt regnet
ratrune Skrevet 10. april 2002 Forfatter Skrevet 10. april 2002 Takk for tipsene. Det er bare kjedelig at jeg ikke har bil og må kjøre buss fram og tilbake, men det går sikkert bra.
Starblade Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Både Komplett og Flexi-Data ligger på Laksevåg i Bergen. Begge har dette kabinettet, men hos Flexi-Data må du bestille det på nettet (evt telefon) for så hente det hos de et par dager senere. -Starblade
HAG Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Absolutt Data på Minde har også Chieftech kabinett på lista si (er lagervare?), lik pris med Komplett på kabinettet eg såg. Har handla 95% av mitt datautstyr hos Flexi-Data siste 6 mnd. pga. pris - slipper å sponse Posten når en er i Bergen og henter. Får nå hentemelding på SMS og mail, flott når en ikkje har tilgang til mail og "roter rundt".
eught Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 anbefaler flexi-data. billigere enn komplett sine web-priser. skal du kjøpe hos komplett på laksevåg må du betale "butikkpris". hvis du bestiller fra komplett på nett er du NØDT å få d i posten. flexi data har kjapp levering også. bestiller du om f. eks mandag morgen er d ofte sannsynlig at d kan hentes neste dag. d har skjedd med meg 2/2 ganger (får se i morgen om d skjer 3/3)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå