TDK Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) 7423 Poeng med mitt solgte 9800XT @ 470/405. Artifacts som bare det. Pc'en sto i vinduet på en kald dag med åpen kabinett dør. Skal kjøpe X800XT PE i usa, så skal nok slå ny rekord da.... Btw, bevis har jeg ikke fordi jeg aldri har fått til den resultatsopplasteren... Får bare en error.... Uansett har jeg solgt kortet... Endret 24. mai 2004 av TDK
tbend Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 (endret) Venter til kulda setter inn!..... Gidda ikke gjøre det mindre! Endret 24. mai 2004 av tbend
arnosmith Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 alle kan jo kjempelett manipulere et slikt bilde til hvilken som helst score de vil... men jeg skal ikke være vanskelig...
Endre Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) Øh... det er ikke akkurat verdensrekord... jeg tror ham iallfall... Endret 24. mai 2004 av Endre
knut-eirik Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Det med at jeg skrev at det ikke var bevis godt nok var ikke ondt ment og man ser jo på postene til tbend at han ikke er en av de som bare tuller, så foraldel jeg tror ham også, men godt nok bevis? nei.
arnosmith Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 det står jo ikke akkurat noe om klokkehastigheten på kortet hans, og det var jo det vi ville se... en link til 3dmark resultat hadde vært godkjent bevis...
TDK Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Herregud! Godkjent bevis? Det høres jo ut som en straffesak! Hvis han har så lite og gjøre at han går rundt og skryter av en 3dmark score som bare er tull er det synd for han..... Jeg stoler helt på han. 7222 er en imponerende score for et 9800pro.
arnosmith Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Herregud!Godkjent bevis? Det høres jo ut som en straffesak! Hvis han har så lite og gjøre at han går rundt og skryter av en 3dmark score som bare er tull er det synd for han..... Jeg stoler helt på han. 7222 er en imponerende score for et 9800pro. ja, helt enig, men det er mange av de folkene også...
eiD Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Bra dere bruker øynene, for det gjør visst ikke jeg.Har prøvd å installere 3Dmark03, men får en slags error når jeg skal kjøre det. Har du innstallert DirectX 9? Det må man ha, sjø...
tbend Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 tbend: ikke bra nok bevis Hehe.. Dere er vanskelige Kanskje jeg virker som en n00b, men håper for all del jeg ikke er det!... gidd ikke poste et med Hastigheta.... ( det er sant )
arnosmith Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 tbend: ikke bra nok bevis Hehe.. Dere er vanskelige Kanskje jeg virker som en n00b, men håper for all del jeg ikke er det!... gidd ikke poste et med Hastigheta.... ( det er sant ) kremt, som sagt...
Blacksheep Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 For å ha gyldig OC, skal du komme gjennom 3DMark. Om du må ta pauser mellom enkelttestene for at kortet skal kjøle seg ned, eller om du ikke ser scoren på skjermen når testen er ferdig gjør ingenting. En gyldig 3dmark, er etter min oppfattning den du klarer å kjøre gjentatte tester med, spille osv. med andre ord de settingene du bruker til daglig. Hvis man max'er alt av frekvenser så det "spruter" artifacts og man akkurat klarer å gjennomføre testene med vinduene på gap og isbiter i kabinettet - Ja da.... forsvinner mye av poenget spør du meg. For sin egen del, i testsammenheng, Ja - men å framstille det som "standard" er litt feil, nå sier ikke jeg at det gjøres i denne tråden, jeg bare reagerte litt på utspillet. Hvis man kan litt PC, er det lett å dra på med høye resultater, med en PC som er så ustabil at man først etter x-antall forsøk kom igjennom en benchmark. men men - så lenge dette ikke kommer fram i testresultatene så........Ja
Kasp Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Oki, sorry for det jeg sa da Men jeg lurer fortsatt på hvilken kjøling på RAM og GPU du har...
Endre Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 (endret) Blacksheep: De som mer eller mindre har 3DMark-testing som hobby har en helt annen oppfatning. Du synes kanskje Formel 1 bør kjøres med vanlige biler for gatebruk også? Endret 26. mai 2004 av Endre
tbend Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Oki, sorry for det jeg sa da Men jeg lurer fortsatt på hvilken kjøling på RAM og GPU du har... Hviss det var meg du mente, så har jeg, Ice-Q kjøling + ram kjølere!... Blacksheep: De som mer eller mindre har 3DMark-testing som hobby har en helt annen oppfatning. Du synes kanskje Formel 1 bør kjøres med vanlige biler for gatebruk også? Jeg har hatt dette til hobby siden jeg fikk maskinen, men får det ikke lenger uansett, hvis jeg ikke legger til litt bedre kjøling og modder det!...
Blacksheep Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Med fare for å spore av fra topic : Endre - Jeg skjønner hva du mener, og må si at jeg synes jeg det er spennende å presse til max for å se hvor langt det går, ja! det er og blir en hobby. Prøver bare å sette fokus på at det gjøres på forskjellige måter - fra PC til PC - person til person. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå