Gå til innhold

Noen som har klart bedre enn meg?

tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7423 Poeng med mitt solgte 9800XT @ 470/405.

Artifacts som bare det. Pc'en sto i vinduet på en kald dag med åpen kabinett dør.

Skal kjøpe X800XT PE i usa, så skal nok slå ny rekord da.... :devil:

Btw, bevis har jeg ikke fordi jeg aldri har fått til den resultatsopplasteren...

Får bare en error....

Uansett har jeg solgt kortet...

Endret av TDK
Skrevet

Det med at jeg skrev at det ikke var bevis godt nok var ikke ondt ment og man ser jo på postene til tbend at han ikke er en av de som bare tuller, så foraldel jeg tror ham også, men godt nok bevis? nei.

Skrevet

det står jo ikke akkurat noe om klokkehastigheten på kortet hans, og det var jo det vi ville se... en link til 3dmark resultat hadde vært godkjent bevis...

Skrevet

Herregud!

Godkjent bevis?

Det høres jo ut som en straffesak!

Hvis han har så lite og gjøre at han går rundt og skryter av en 3dmark score som bare er tull er det synd for han.....

Jeg stoler helt på han.

7222 er en imponerende score for et 9800pro.

Skrevet
Herregud!

Godkjent bevis?

Det høres jo ut som en straffesak!

Hvis han har så lite og gjøre at han går rundt og skryter av en 3dmark score som bare er tull er det synd for han.....

Jeg stoler helt på han.

7222 er en imponerende score for et 9800pro.

ja, helt enig, men det er mange av de folkene også...

Skrevet
Bra dere bruker øynene, for det gjør visst ikke jeg.

Har prøvd å installere 3Dmark03, men får en slags error når jeg skal kjøre det.

Har du innstallert DirectX 9? Det må man ha, sjø...

Skrevet
tbend: ikke bra nok bevis
Hehe..

Dere er vanskelige :p Kanskje jeg virker som en n00b, men håper for all del jeg ikke er det!... :yes:

gidd ikke poste et med Hastigheta.... ( det er sant ) :wee:

Skrevet
tbend: ikke bra nok bevis
Hehe..

Dere er vanskelige :p Kanskje jeg virker som en n00b, men håper for all del jeg ikke er det!... :yes:

gidd ikke poste et med Hastigheta.... ( det er sant ) :wee:

kremt, som sagt...

Skrevet
For å ha gyldig OC, skal du komme gjennom 3DMark. Om du må ta pauser mellom enkelttestene for at kortet skal kjøle seg ned, eller om du ikke ser scoren på skjermen når testen er ferdig gjør ingenting.

En gyldig 3dmark, er etter min oppfattning den du klarer å kjøre gjentatte tester med, spille osv. med andre ord de settingene du bruker til daglig.

Hvis man max'er alt av frekvenser så det "spruter" artifacts og man akkurat klarer å gjennomføre testene med vinduene på gap og isbiter i kabinettet - Ja da.... forsvinner mye av poenget spør du meg.

For sin egen del, i testsammenheng, Ja - men å framstille det som "standard" er litt feil, nå sier ikke jeg at det gjøres i denne tråden, jeg bare reagerte litt på utspillet.

Hvis man kan litt PC, er det lett å dra på med høye resultater, med en PC som er så ustabil at man først etter x-antall forsøk kom igjennom en benchmark.

men men - så lenge dette ikke kommer fram i testresultatene så........Ja

Skrevet (endret)

Blacksheep: De som mer eller mindre har 3DMark-testing som hobby har en helt annen oppfatning. Du synes kanskje Formel 1 bør kjøres med vanlige biler for gatebruk også?

Endret av Endre
Skrevet
Oki, sorry for det jeg sa da 

Men jeg lurer fortsatt på hvilken kjøling på RAM og GPU du har...

Hviss det var meg du mente, så har jeg, Ice-Q kjøling + ram kjølere!...

Blacksheep: De som mer eller mindre har 3DMark-testing som hobby har en helt annen oppfatning. Du synes kanskje Formel 1 bør kjøres med vanlige biler for gatebruk også?

Jeg har hatt dette til hobby siden jeg fikk maskinen, men får det ikke lenger uansett, hvis jeg ikke legger til litt bedre kjøling og modder det!... :wee:

Skrevet

Med fare for å spore av fra topic :

Endre - Jeg skjønner hva du mener, og må si at jeg synes jeg det er spennende å presse til max for å se hvor langt det går, ja! det er og blir en hobby.

Prøver bare å sette fokus på at det gjøres på forskjellige måter - fra PC til PC - person til person.

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...