Gå til innhold

Motorola V600 vs Motorola E398


Anbefalte innlegg

Noen som har en formening om hva som vil være det beste valget, eller er kun fofrskjellen i design. Den ene er en klapp-telefon, den andre ikke?

 

Jeg synes Den E398 minna litt vel mye om T630 og 6230 i designet. Likte V600 bedre da, eller er det andre store forskjeller på dem?

 

Nå begynner jeg å få trua på Motorola igjen, kommer ikke med utdatert teknologi som på V70 når den kom. Har jo blant annet en av markedets beste skjermer nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sjekket menysystemet til v600, syns den var grei jeg, ikke så komplisert. lett å finne frem. når det gjelder sms og sånt, så fikk jeg ikke testet det, men har hørt at itap har forbedret seg kraftig da. forskjellene på de to er vel ikke så store vil jeg tro. vet ikke helt hva specsen til E398 er, men eneste forskjellen jeg kan se nå er at E398 har et minnekort på 64mb, mens v600 har innebygd minne på 5mb bare. ellers vil jeg tro at de to tlf er så å si det samme.

 

har vurdert v600 lenge nå, og det var faktisk den telefonen jeg skulle kjøpe, helt til jeg bestilt k700 til 2800kroner. :thumbs: men er ikke helt sikker på om jeg vil ha k700 til 2800 eller v600 til 2400. hmm...vanskelig valg.

Lenke til kommentar

Pusern: Har du prøvd ut synkronisering og andre typer tilkobling mot PC? Synk av kontakter og kalender mot Outlook, overføring av filer osv? Har du funnet irriterende småting som lyder man ikke kan slå av el.l.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...