Gå til innhold

spm. om miniipod


Anbefalte innlegg

Noen spm. om den nye ipoden...

 

 

- Er det noen som vet om miniipod'ene kommer til å ha det innebyggde batteriet som ikke går an å skifte når? Tenker da på når de kommer.

 

- Her det noen som har en ide om hva de vil koste? Jeg ser at de koster litt ovet 220$ på de billigste stedene i USA, vil det da tilsi at de koster ca 1600 til 1700kr i norge?

 

- Det er i starten av juli de kommer, er det ikke?

 

- Vil alle fargene komme til norge eller?

 

mvh Clvn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen spm. om den nye ipoden...

 

 

- Er det noen som vet om miniipod'ene kommer til å ha det innebyggde batteriet som ikke går an å skifte når? Tenker da på når de kommer.

 

- Her det noen som har en ide om hva de vil koste? Jeg ser at de koster litt ovet 220$ på de billigste stedene i USA, vil det da tilsi at de koster ca 1600 til 1700kr i norge?

 

- Det er i starten av juli de kommer, er det ikke?

 

- Vil alle fargene komme til norge eller?

 

mvh Clvn

Hei!

 

Batteriene i iPods kan skiftes. Men det går ut over garantien og kanskje iPoden om du ikke er forsiktig.

 

Det Apple har laget er et batteri som kan spille musikk. Det var aldri planen at noen skulle skifte batteri på dem selv. De må leveres inn, eller man må kjøpe ny.

 

Alle farger kommer :p

 

Jeg vet ingenting om prisen, eller når det kommer. Antagligvis ASAP...

Lenke til kommentar

De koster minimum 249$. I norge så må du regen med Mva. Og andre fine avgifter. Men tror en pris rundt 2500- 2700, vi stemme, men det kan jo hende at de blir billigere får de lanserer de i Europa.

 

Sef kommer alle fargene, og jeg har byttet bateriet på min iPod, det gikk fint, men du bør ha en stødig hånd. Og en dame ( siden de har mindre fingre enn gutta), husk å gjøre det i et støvfritt område.

Lenke til kommentar

tror at vi kan regne med priser på under 2500,- på applestore.no

 

I usa

 

15gb 299

20gb 399

40gb 499

og

ipodmini 249

 

I norge

 

15gb 2.890,01

20gb 3.690,00

40gb 4.690,00

 

mini burde dermed komme på under 2500 eller?

 

hadde forøvrig tenkt å kjøpe 15gb på applestore men hadde bare 2890 på konto så da får det heller være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...