Gjest QbeC- Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hei. Jeg har planer om å kjøpe meg en router til å ha mellom mitt modem og mine pcer. hvilken er å anbefale (Tenker å bruke ca 500-600kr) Trenger man mere en en router og diverse kabler for å få til å dele internetten med en router??? Takker på forhånd S:T:A:N:D Endret 20. mai 2004 av Mr.Ueland
Star Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Skal holde med bare ruter og ledninger du Anbefaler en Dlink 604. Har hatt flere selv, og kjøpt flere til kompiser og bekjente. Synes det er en topp router med greie innstillingsmuligheter i tillegg til at den er billig Skal jeg ha router igjen, satser jeg nok på D-link atter en gang
Gjest QbeC- Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Skal holde med bare ruter og ledninger du Anbefaler en Dlink 604. Har hatt flere selv, og kjøpt flere til kompiser og bekjente. Synes det er en topp router med greie innstillingsmuligheter i tillegg til at den er billig Skal jeg ha router igjen, satser jeg nok på D-link atter en gang Har sett på denne Dlink 604 ja. Så veldig fristende ut. Det blir sannsynligvis den om ingen kommer med en god grunn til å velge en annen av CA samme kaliber
cagloe Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du kan ikke bruke D-link DI-604 hvis du har Chello som ISP. Pga. oppsettet deres vil den ikke virke stabilt der. Du kan ikke bruke SMC 7004VBR heller.
svennand Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 bare styr unna 3com sine officeconnect så er du nok trygg.... altfor mange som har problemer med officeconnect! bare søk på 3com på forumet jeg er en av dem! veeeldig stor feilproduksjon og dårlig stabilitet på dem...
agvg Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 jeg er en av dem! veeeldig stor feilproduksjon og dårlig stabilitet på dem... Nok en gang må jeg si at jeg ikke kjenner igjen dette, har satt opp mange titalls slike i mange varianter og har til dags dato hatt et problem med gammel firmware og en som var litt pussig i oppførselen. Jeg kan varmt anbefale 3com, dog er det viktig med nyeste firmware til dem.
TheDarkListener Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du kan ikke bruke D-link DI-604 hvis du har Chello som ISP. Pga. oppsettet deres vil den ikke virke stabilt der. Du kan ikke bruke SMC 7004VBR heller. Hvilken annen funker fint da? Denne?
Sir_cruz Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Skal holde med bare ruter og ledninger du Anbefaler en Dlink 604. Har hatt flere selv, og kjøpt flere til kompiser og bekjente. Synes det er en topp router med greie innstillingsmuligheter i tillegg til at den er billig Skal jeg ha router igjen, satser jeg nok på D-link atter en gang ja d linken er bra ! den har jeg og den funket fett
Sir_cruz Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Skal holde med bare ruter og ledninger du Anbefaler en Dlink 604. Har hatt flere selv, og kjøpt flere til kompiser og bekjente. Synes det er en topp router med greie innstillingsmuligheter i tillegg til at den er billig Skal jeg ha router igjen, satser jeg nok på D-link atter en gang ja d linken er bra ! den har jeg og den funket fett det som er litt fattig er vis du har telenor ect. da må du taste inn DNS osv. litt stress med en gang men etter vært er det konge ! (hater firewall) på den da kan ikke mekke game på WARCRAFT !! og får ikke fjernet veggen noen tips !? på vanelig SW ??
cagloe Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du kan ikke bruke D-link DI-604 hvis du har Chello som ISP. Pga. oppsettet deres vil den ikke virke stabilt der. Du kan ikke bruke SMC 7004VBR heller. Hvilken annen funker fint da? Denne? Det kan jeg ikke si helt sikkert, men jeg vil anta at den fungerer ettersom den sannsynligvis ikke er bygd på samme platformen som DI-604 og 7004VBR.
TheDarkListener Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du kan ikke bruke D-link DI-604 hvis du har Chello som ISP. Pga. oppsettet deres vil den ikke virke stabilt der. Du kan ikke bruke SMC 7004VBR heller. Hvilken annen funker fint da? Denne? Det kan jeg ikke si helt sikkert, men jeg vil anta at den fungerer ettersom den sannsynligvis ikke er bygd på samme platformen som DI-604 og 7004VBR. Ok, da kjøper jeg anntagelig den eller denne (Vis den vil funke da). Noen med erfaringer med sistnevnte?
Wizendraw Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 det som er litt fattig er vis du har telenor ect. da må du taste inn DNS osv. litt stress med en gang men etter vært er det konge ! (hater firewall) på den da kan ikke mekke game på WARCRAFT !! og får ikke fjernet veggen noen tips !? på vanelig SW ?? Spurte akkurat om det samme.. her!
Sir_cruz Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 det som er litt fattig er vis du har telenor ect. da må du taste inn DNS osv. litt stress med en gang men etter vært er det konge ! (hater firewall) på den da kan ikke mekke game på WARCRAFT !! og får ikke fjernet veggen noen tips !? på vanelig SW ?? Spurte akkurat om det samme.. her! jeah thx m8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå