Gå til innhold

Billigste BT telefon


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har nettopp kjøpt meg en T630 som jeg synes er blodig kul, men jeg innser at den kanskje er litt for fin til å dra på mens jeg kryper på mørkeloft og andre kriker og kroker. Har en 3510i som jobbtelefon nå, men jeg trenger med tiden BT og innebygget modem.

Noen forslag?

Endret av Machz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt alle de tlf du vurdere, dvs. T68i, S55 og N-Gage, og siden dette er snakk om jobbtlf, ville jeg utelatt N-Gage, denne er billig men stor og klumpete.

 

Dog hvis du liker å nerde, spille N-Gage spill, lytte til radio og mp3 så er denne perfekt. Men å ha denne i lommen og krype rundt dette ville jeg ikke anbefale.

 

Valget mellom S55 og T68i, close race vil jeg si, men holder en liten knapp på S55 pga. tregheten til T68i. Jeg vil påstå at S55 er en litt bedre utgave av T68i. Dettte gjelder funksjoner, hastighet i meny og sms.

 

Kvalitet i materiale mellom T68i og S55 (hvis dette er viktig), jeg vil påstå at T68i er mer solid. Dette sier jeg basert på erfaring.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt alle de tlf du vurdere, dvs. T68i, S55 og N-Gage, og siden dette er snakk om jobbtlf, ville jeg utelatt N-Gage, denne er billig men stor og klumpete.

 

Dog hvis du liker å nerde, spille N-Gage spill, lytte til radio og mp3 så er denne perfekt. Men å ha denne i lommen og krype rundt dette ville jeg ikke anbefale.

 

Valget mellom S55 og T68i, close race vil jeg si, men holder en liten knapp på S55 pga. tregheten til T68i. Jeg vil påstå at S55 er en litt bedre utgave av T68i. Dettte gjelder funksjoner, hastighet i meny og sms.

 

Kvalitet i materiale mellom T68i og S55 (hvis dette er viktig), jeg vil påstå at T68i er mer solid. Dette sier jeg basert på erfaring.

Hmm, okay, det var en fin vurdering. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har en Se T610 den tåler utrolig mye... Har falt en del ganger i gulvet/bakken den nå, fungerer like bra!

 

jeg vil påstå at T68i er mer solid. Dette sier jeg basert på erfaring.

Ja den er også ganske solid... En kamerat av meg har den.

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Unnskyld men må nevne at jeg har klart (av ren nysgjerrighet) å ødelegge en s55 totalt igjennom bluejack. Derfor vil jeg nok ikke anbefale den (brukte en spesifikk s55 fil som virka litt for bra :p)

N-gage og t68i er nok bedre valg ville jeg påstå å si, men ikke misforstå, s55 er god den og.

Lenke til kommentar

Om du har sett nyeste tilbuds-bladet fra elkjøp så er det jo en billig telefon med BT der; Sony Ericsson T610 m/netcom ringkontant kun kr.1399,-

 

(Må si jeg tenkte å kjøpe en, men hva skal jeg med en T610 når jeg har N-Gage og 3650 fra før av)

 

Ivertfall, T610 - kr.1399,- - på elkjøp. :D

 

Men, du får nok en brukt, N-Gage, T68i eller S55 billigere en 1399,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...