Gå til innhold

Har et kabinett ståendes.. Hvordan skal jeg modde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært litt kult om du pusset det helt ned overalt med noe som ikke lager så mye riper i metallet, bare fjerne lakken altså. Så legge på ettpar lag med clear coating rett på metallet, skikkelig heavy metal :p

 

Ellers så ville jeg satt inn et stort plexi vindu i sidepanelet og toppen. Kanskje sette på sånn etches vindus merke (Alien merket kanskje). Plast fronten kan du lakkere i sølv metallic for å få den høvelig lik metall fargen på resten av kassen.

 

Sett inn en sterk blå/lys blå katode så lyser det kraftig i hele kassen. Grønn og lilla kunne nok også bli kult...

 

Fargede LED vifter ville nok også passet til dette.

Lenke til kommentar
hva har du egentlig gjordt med kabinettet ditt ? ser jo ut som om det har vært tegna på av småunger jo :p

men puss ned, lakker, skjær ut vindu...

det vanlige de fleste gjør med kabinettet....

DEt har vært pels på det så ha jeg kjøpte det av hadde bra ramponert det litt først!!!!!

Lenke til kommentar

ser detta. for det var ikke fint!

 

gå over og få bort alle klisterrester(vis det er noen) og puss og puss til det er skinnende og rent. så kan du jo sette inn findu der det er hull. og på toppen i det stoore hullet kan du ta og lage colakjøler(det skal jeg).

Lenke til kommentar

Her må det noen drastiske til. Jeg vil fåreslå at du pusser det helt ned så det skjer ut som pørstede mettal plater. Så kan du kanskje gå over med krome (vet ikke hvordan det skrives) og sette på noen gull griller til viftegullene, vil fåreslå at du kanskje sager/sliper viftehullene slik at de serut som tannhjul eller noe :)

 

Vet ikke jeg, men det er et forsalg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...