Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finne åpne porter


Anbefalte innlegg

Hva er den letteste måten å gjøre for å finne ut hvilke porter som er åpne inn til en pc/nettverk? Går det an å søke etter åpne porter eller må det gjøres på en annen måte?

Jeg vil finne ut hvor mange porter jeg egentlig har åpne nå....

Endret av Flanger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scanne egen PC: http://www.grc.com/ (Shields Up-scanning)

 

Mitt resultat:

 

Your system has achieved a perfect "TruStealth" rating. Not a single packet — solicited or otherwise — was received from your system as a result of our security probing tests. Your system ignored and refused to reply to repeated Pings (ICMP Echo Requests). From the standpoint of the passing probes of any hacker, this machine does not exist on the Internet. Some questionable personal security systems expose their users by attempting to "counter-probe the prober", thus revealing themselves. But your system wisely remained silent in every way. Very nice.

 

Unable to connect with NetBIOS to your computer.

All attempts to get any information from your computer have FAILED. (This is very uncommon for a Windows networking-based PC.) Relative to vulnerabilities from Windows networking, this computer appears to be VERY SECURE since it is NOT exposing ANY of its internal NetBIOS networking protocol over the Internet.

Lenke til kommentar
Unable to connect with NetBIOS to your computer.

All attempts to get any information from your computer have FAILED. (This is very uncommon for a Windows networking-based PC.) Relative to vulnerabilities from Windows networking, this computer appears to be VERY SECURE since it is NOT exposing ANY of its internal NetBIOS networking protocol over the Internet.

Lol... very uncommon *in my ass*! Tipper det er noe alle får jeg... :p

(3 stykker som har fått det her hittil)

Lenke til kommentar
Hva er den letteste måten å gjøre for å finne ut hvilke porter som er åpne inn til en pc/nettverk? Går det an å søke etter åpne porter eller må det gjøres på en annen måte?

Jeg vil finne ut hvor mange porter jeg egentlig har åpne nå....

Jeg er usikker på om dette programmet gjør -akkurat- det du ønsker - men se beskrivelse og bedøm selv:

 

http://www.protect-me.com/freeware.html

Lenke til kommentar
Unable to connect with NetBIOS to your computer.

All attempts to get any information from your computer have FAILED. (This is very uncommon for a Windows networking-based PC.) Relative to vulnerabilities from Windows networking, this computer appears to be VERY SECURE since it is NOT exposing ANY of its internal NetBIOS networking protocol over the Internet.

Lol... very uncommon *in my ass*! Tipper det er noe alle får jeg... :p

(3 stykker som har fått det her hittil)

 

Det ER faktisk UNCOMMON at folk ikke har NETBIOS. Og NETBIOS-exploit ER faktisk utbredt. Så det er ikke no rart I den meldinga der gitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...