Gå til innhold

Barbara.no lanserer produktguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke også naturlig å ha med apples egen webshop under prisguiden for bærbare Macer?

 

Særlig når pris på ibook i følge denne prisguiden ligger over apples egen pris.

Apple er ikke med i prisinnhentingen til prisguiden til hw.no nettverket. Jeg har mine tvil om de blir med, men da vi har lansert en produktguide for bærbare maskiner kan det tenkes at de vil være med.

 

Har også lagt til noen flere maskiner fra Acer, Asus, Dell og HP slik at det skal være enklere å finne et produkt som passer de fleste. Vi vil også presisere at deres erfaringer med de forskjellige modellene bør legges inn i produktguiden. Også dette er for å gjøre det enklere for leserene våre til å finne den rette maskinen.

 

Om det er maskiner dere fortsatt mangler setter vi pris på at dere gir oss beskjed. Om det er produktinformasjon dere savner eller mulige søkefelt dere ønsker er det også bare å si i fra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Såvidt jeg klarer å se har quad bare asus bærbare.

 

med 12" skjerm vil det si s5200 og m5200 som du finner her:

http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=18336

http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=17999

 

Det ser derimot ut som at quad ikke har oppdatert prislisten til oss på en stund slik at nyere priser ikke har kommet med.

Hmm. Merkelige greier. Fant dem ikke i sted. Men men. Linkene dine funket, utenom at quad.no sine priser ikke er med, og det er sikkert grunnen til at den melder om inge forhandlere funnet. Dernest har quad oppført sine med 1200 MHz "centrino" og 5 USB-porter så jeg tror nok det er flere ting som ikke er helt kurant hos dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...