Gå til innhold

OiK AS er nedlagt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-08 17:51, hårek skrev:

Skulle handle Innovatek vannkjøling. Sendte forskudd for 4 uker siden, men har fremdeles ingen varer.

Har nå fått kontakt med Kise, og han forteller at butikken er nedlagt. Og PC'en er gåen, så nettsiden er ikke oppdatert!

Er nok ikke så lett å drive butikk bare på entusiasme.



 

ok, er butikken nedlagt eller konkurs? Stor forskjell der. Hvis han ikke er konkurs skal vi ha pengene vår vet du :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-08 19:05 ]

Lenke til kommentar

Tror ikke de er konk, det ble vel bare for mye jobb. Har blitt lovt pengene tilbake, så jeg skal gi ham et par dager til uten å slenge noen beskyldninger.

 

Men en ting er klart: aldri mer forskuddsbetaling. De har ikke engang registrert postforsendelsene sine, slik at de kan spores opp.

Lenke til kommentar

Sendte ny mail i dag hvor jeg ba om å få heve kjøpet ettersom dem ikke har klart å levere(ordrebekreftelsen min er fra 18 januar...).

 

Fikk raskt svar igjen hvor dem sier at det er ok, men også kommer med en forklaring. Tror jeg sakser mailen jeg:

 

Quote:

Anders,


Siden du insisterer vil vi gjøre dette.


Vennligst forstå vår situasjon. Vi har måttet forholde oss til den informasjonen

Tollpost Globe har gitt oss, som har vært mildt sagt elendig. Hvis du ringer

Tollpost og spør hvorfor det er så lang leveringstid vil du få opplyst at

de har tatt over for US Parcel i Norge og har tusenvis av pakker å fortolle,

noe de verken har erfaring med eller kapasitet til.


Jeg har virkelig refset Tollpost for dette og blitt garantert levering iløpet

av uken.


MVH

Kim Kise

OiK AS


 

Må si at jeg faktisk innerst inne har ikke lyst å heve kjøpet mitt(dessverre trenger jeg pumpa snart), jeg har oppriktig tro på at Kise ønsker å yte bra service, men bare at han har hatt maks uflaks samt kanskje en litt for dårlig foretningserfaring. Kanskje er jeg naiv, jeg kjenner ikke mannen engang, men jeg har faktisk tro på at han ønsker å drive seriøs butikk. Blandt annet ordleggingen hans i mailene jeg har fått synes jeg tyder på det. Jeg kommer hvertfall til å bestille fra OiK ved en senere anledning

 

Håper derfor ikke at noen skal la være å bestille fra OiK, men dersom man må ha varene på rappen så er vel kanskje 3dfxcool eller microplex veien å gå ja.

Lenke til kommentar

Synes OIK kunne lagt inn en liten kommentar til denne tråden, har prøvd å få kontakt per mail, men det er lite svar å få.

 

Skulle veldig gjerne hatt et innovatek kjølesystem.

 

Noen som vet om alternative steder som selger innovatek sine kjølesystemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...