Gå til innhold

jeg må ha hjelp til valg av ny telefon...


Anbefalte innlegg

hva skal han med en sx1 eller p900? han jo har hatt sx1 og har p900.... hva skal du med en ny telefon når du har en p900?

Noen har jo for mye penger.. Ellers kan det jo hende fyren bare lyger på seg telefoner han liksom har hatt :ermm:

 

 

EDIT:

Eller så har han bare en sinnsyk mobildilla :laugh:

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men skal jeg tyde siggen din rett har du først brent av rundt 4000 på en 6600, deretter enda 4000 på en SX1, deretter 6000 på en P900. Det blir 14000 (minimum!!) hvis jeg har regna rett. Det blir litt i overkant av hva jeg kunne tenkt meg og bruke på et halvår med mobiler. Kanskje litt i overkant..

 

EDIT:

Eller kanskje du er en pappagutt som får alt du peker på? :p

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
EDIT:

Eller kanskje du er en pappagutt som får alt du peker på? :p

Kunne ikke unngå å legge merke til fødselsdagen i profilen her. Konfirmasjonspengene svir i lomma eller Everex?

:lol: Tvilsomt, siden det er 89 kullet som konfirmerer seg detta året ;)

 

(Arehei)

La denne topicen ikke handle om hvordan personer finansierer deres mobilkjøp. Det er vel bedre å la den handle om det han lurer på, hvilken mobil han burde kjøpe, og det har han jo allerede fått noen svar på.

 

Nettopp derfor kan vi sitte og diskutere hvordan everex finansierer sine mobilkjøp :);)

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
EDIT:

Eller kanskje du er en pappagutt som får alt du peker på? :p

Kunne ikke unngå å legge merke til fødselsdagen i profilen her. Konfirmasjonspengene svir i lomma eller Everex?

:lol: Tvilsomt, siden det er 89 kullet som konfirmerer seg detta året ;)

 

(Arehei)

La denne topicen ikke handle om hvordan personer finansierer deres mobilkjøp. Det er vel bedre å la den handle om det han lurer på, hvilken mobil han burde kjøpe, og det har han jo allerede fått noen svar på.

 

Nettopp derfor kan vi sitte og diskutere hvordan everex finansierer sine mobilkjøp :);)

Ingar! Du har jo ikke noe med hvordan jeg bruker pengene mine da!

Lenke til kommentar
Vet noen hva N9500 kommer til å koste?

har hørt at n9500 kommer til å koste rundt 9000kr men vet ikke helt om det er sant. men vis man har en bærbar pc og vil ha en ny mobb så er det bedere og kjøpe 6600 eller sx1

ikke hvis man har behov for wlan og qwerty tastatur :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...